Споделете статията

Три снимки на местата, които пресича маршрутът. lne

españa

Тази планинска верига всъщност се формира от планината Висталегре, в централната й зона; планините La Curiella, Cañedo и La Cruz, в северната му част; и планините Осил (или Усил), Лома де Сариего, Лес Крусес и Канту Кабанин, на юг.

Отива от границата със съветите на Сариего и Сиеро, в посока Юг-Североизток, до близост до Лес Мариес. И се издига между долините, които образуват реките Розадас и Испания.

Описание на маршрута. Тръгваме от Alto de la Fumarea, откъдето можем да се изкачим до Пико Фарио, ако поемем по пътя, който се насочва на запад, но продължаваме по широк коловоз, който излиза от другата страна на пътя AS-331, свързващ Пеон (Villaviciosa ) със съвета на Сариего. От двете следи, които виждаме, трябва да следваме тази, която върви в равнината под поляните. Когато едва сме изминали 300 метра, вляво се появява писта, която пренебрегваме, като тази е тази, по която ще се върнем от маршрута.

Почти веднага след това навлязохме в красивата борова гора на Кордал де Пеон. Отсега нататък ще извървим целия маршрут под сянката на боровете, след малко виждаме голям кръгъл резервоар вляво, който се използва за пренасяне на вода от хеликоптери в случай на пожар и малко по-нататък, на нали, имаме източника на Caleyos. Вляво виждаме антените, които са разположени от другата страна на долината Пеон, на Пико Чима и Пеня де лос Куатро Жуес, граница на съветите от Хихон, Вилависиоза, Сиеро и Сариего. Пистата понякога е покрита с борови иглички (листа). Малко след преминаването на източника, пистата се насочва на север и, почти равна, игнорираме колко отклонения излизат надясно и наляво.

Когато изминем около 3,7 километра, се озоваваме на кръстопът от четири пътя, в малка еспланада, с поляна вляво. Тази, която поемаме, една вдясно (противопожарна защита), която се изкачва стръмно, друга вляво (малко по-нататък), която води до поляна вляво и друга в края на еспланадата вдясно. Продължаваме по последния, който прави десен завой от почти 90 градуса, като взема ясна северна посока. Вземаме поляни вляво и планини вдясно. След известно време се натъкваме на нов кръстопът, който трябва да игнорира пътеките вдясно и вляво, които са конкретни, следвайки противоположната. Тази пътека е по-тясна, спускаща се леко през гората. Скоро пътеката завива надясно, където пътека, която игнорираме, тръгва наляво, оставяйки след кратък участък от гората, навлизайки в зона от ливади и пристигайки на широк коловоз, където пътят ни умира.

Тук се свързваме с маршрута "В близост до небето", по който ще продължим надясно, игнорирайки двата кръста, които намираме вляво на няколко метра.

След втората пътека вляво, пистата започва стръмно изкачване към някои дървета, които виждаме отпред. Малко преди да стигнем до тях, намираме пътека вдясно, която пренебрегваме, изкачвайки се между боровете вдясно и поляните вляво. Именно от тази област виждаме еспланадата, където седи съветът на Сариего, както и планините Пенямайор, а на заден план се виждат върховете на Пикос де Европа.

След като достигнем най-високата точка, пистата се изравнява за дълго време, докато започне спускане, точно на мястото, където тръгва маршрутът „Близостта на небето“, който ни отвежда до първото кръстовище, на което попадаме, когато напускане. След като влезем в него, остава само да изминем почти 300-те метра, които ни водят до Алто ла Фумарея.