Информация за пътувания с деца, семеен туризъм и дестинации.

пътувате

Доколкото знам, има два начина пътуване до Балеарските острови. Единият е като резервирате самолетен билет, а другият е да прекосите Средиземно море с лодка. Без съмнение най-забавният и спокоен е вторият вариант. Можете също така да включите колата в пакета, което ще бъде много удобно по време на ваканцията ви, още повече в пътуване с деца. Започнахме пътуването до Менорка, тръгвайки от Барселона, и се върнахме от Ciutadella до Барселона няколко дни по-късно. Ние сме в състояние да обясним подробно какво е да пътуваш с деца на ферибота от Балария. Тук ще ви разкажем за нашия опит, който като разширение ще бъде подобен на други морски маршрути, експлоатирани от същата компания в Средиземно море.

Пътуването в семеен план с лодка до Балеарските острови е пълно с предимства, които можете да прочетете по-долу, разпръснати в описанието на нашия опит от първо лице.

От пристанището на Барселона до Ciutadella, Менорка, с ферибот

20.12 ч.

С добре натоварената кола се отправяме към Пристанището на Барселона. Въпреки че има още много време, много време, докато фериботът ни отплава, ние искаме да пристигнем навреме, за да изпълним всички формалности спокойно и да можем да се насладим на всеки момент от пътуването от самото начало.

Тъй като ще пътуваме с колата, ние се възползвахме от възможността да носим пакетите от нормално пътуване, което правим по шосе. Нищо общо с това, което бихме предприели, ако пътуване до Балеарските острови навън със самолет. Тази наличност на пространство без ограничение на теглото е идеална, тъй като ни позволява да управляваме „за всеки случай“ дрехи, обувки и различни приспособления с абсолютно спокойствие и нула нерви. Да кажем, че в багажника носим чадъра за плажа, раницата, пълна с очила и тръби за гмуркане, и няколко куфара.

Цялото пространство, което искате

Едно от предимствата на пътуването с ферибот с вашето превозно средство е, че няма ограничения за багажа. Можете да вземете всичко, което се побира във вашата кола.

20.35 ч.

Ние управляваме бордните карти на терминала и те ни дават пакет хартии с всички билети за семейството и за колата.

Сбогувам се с жена си и децата си. Отивам да се кача на колата и затова не можем да влезем всички наведнъж. Те ще се качат на кораба Martín i Soler от Балеария от друга страна. Надявам се да не останат на земята.

Фериботът Baleària Martin i Soler акостира в Барселона

21.00 ч.

Маневриране между рампи. В малко обезпокоително пространство слизам по тесни склонове, следвайки знаците на работниците от Балеария. Изглежда, че на всеки етаж или палуба въздухът е по-плътен, като остарял. Стигам до етаж 1. Бих казал, че това трябва да е дълбоко около 10 метра. Правя снимка, за да си спомня къде е колата, след като взех това, което ми трябва, за да прекарам нощта на борда.

21.32 ч.

Чакането е безкрайно, докато семейството се качи на лодката. Време е да направите снимка на пристанището, въпреки че вече има малко светлина в района на Atarazanas или Drassanes. От върха на палубата бих казал, че височината е подобна на пети етаж, градът вече изглежда далеч, в друго измерение. Корабът не е мръднал и изглежда пътуването вече е започнало.

Оттук хората, които имат достъп до кораба, изглеждат мънички същества. Въпреки разстоянието мога да различа трите си малки скъпоценни камъка и признанието е взаимно. Всички вече се впускат!

22.38 ч.

Събрахме се пред гишето и те ни посочват кабините, които ще заемем по време на пътуването ни. Ще се разделим на две отделения и сме развълнувани да ги видим вътре. Те са съседни, 840 и 844. Когато влезем, правим подробно проучване и ни се струва, че ще спим много добре.

Време е да вечеряте на самообслужване и да заредите батериите си преди лягане. На лодката откриваме голямо разнообразие от възможности, а също и възможност за поръчка на детско меню за децата.

Семейна вечеря на борда

Пътуване с децата и почивка

Лукс е да можете да почивате в кабината си, докато капитанът на кораба върши работата, за да ви отведе до местоназначението ви. И това важи както за през нощта, така и за времето за дрямка, ако пътувате през деня.

24.00 ч.

Дванадесет часа през нощта са придружени в кабината от много приятно лежерно люлеене, което само кара мечтата да преодолее всяка съпротива.

Лека нощ! Спете в фериботната кабина

7.00 ч.

Добро утро, половин час, чук, чук, чук. Добро утро, половин час, чук, чук, чук. Изминало е малко седем сутринта и се събуждаме малко преди да се включи собствената ни аларма. Мислехме, че ще съобщят нещо по-късно. Толкова е хубаво в леглото! Добро утро, половин час, той минава по коридора, докато екипът на Виаярес се подготвя за нов ден.

В нищо не се изкачваме на палубата и виждаме земя. Минорка! Все още е тясна ивица на хоризонта, но няма съмнение, че стигнахме до острова. Само за няколко минути се организира истински фестивал, прием в Балеарски острови грандиозен. Слънцето изгрява върху носа на кораба точно в момента, в който се забавя, за да отвори входа на търговското пристанище Ciutadella.

Изгрев при пристигане в Менорка

8.00 ч.

С максимална точност пристигнахме в Менорка. Всички се качваме в колата, този път да, и заедно отменяме криволичещата пътека през вътрешността на трюма на кораба, докато стигнем нивото на пристанището. Накрая слизаме по шумната метална рампа и се сбогуваме с кораба Baleària. Започва семейното ни приключение в Менорка!

На почивка в Менорка със семейството

Завръщането в Менорка е повод за радост в нашата къща. Вече сме били няколко пъти и това никога не ни подвежда. Този път нашата пътуване до Менорка Изминаха няколко дни и толкова добре се забавлявахме, че дори си фантазирахме за идеята да загубим кораба обратно.

Настаняване Royal Son Bou, Менорка

Останахме вътре Royal Son Bou от там да направите пътувания до някои от най-красивите заливи и плажове на острова. По-късно ще обясня нашето мини почивки с деца в Менорка.

Cales Coves в южната част на Менорка

Връщането от остров Менорка до град Барселона

10.05 ч.

След преминаване на контрола за достъп в търговското пристанище Ciutadella, ние получаваме инструкциите да паркираме колата в един ред, така че да има подреден набор от превозни средства. Пред нас момче вади няколко кучета за една последна разходка от багажника. Вътре има дъска за сърф. И на върха му два жълти каяка. Не знам кой прави по-тъжно лице, ако кучетата или собственикът. Оставянето на Менорка зад гърба е трудно.

10.09 ч.

Разделяме се, за да получим достъп до кораба точно както на излизане. Този път не излязох от третия етаж с нашата кола. Или какво е същото, ние сме на морското равнище. Работници на Балеария с фосфоресциращи жилетки те отговарят за даването на указания на всеки шофьор, а също и на големи камиони.

10,58 ч.

На кърмовия балкон не пропускаме нито детайл от развързването на лодката. Двама моряци се движат с пъргавина между паяжина от големи въжета. Без подходящата техника би било невъзможно да се съберат тези впечатляващи въжета. В конкретния му танц се повтаря жест, завъртане на врата, подобно на нервен тик. Това е да говорят през един вид микрофон, който те носят на ревера си, за да комуникират с ръчния мост. Изглежда, че кърмата е свободна от въжета.

11.16 ч.

В края на маневрата един от работниците ми върна шапката ми, която вятърът ми грабна небрежно. - Ето господин - благодаря ви много! казвам.

Нашите кабини за това пътуване са 840 и 836. Повтаряме една от тях! Настаняваме се и децата отговарят за нова подробна визуална проверка.

Разсейването и забавлението са гарантирани

Няма време да скучаете на лодката, откривайки различните палуби и вътрешни пространства. Има и детска стая за игри, предавания и филми, които ще харесат най-малките

11.32 ч.

Четиримата момчета от къщата седяха на удобни дивани в един от фериботните салони, за да гледат току-що започналия филм „Замръзналото“. Виждали са го поне десет пъти, но децата са погълнати, сякаш е за първи път. Вътре във ферибота има пълно спокойствие, докато през прозореца морето показва някои гребени на бели вълни.

Пусни го, пусни го, ...! Колко красива е централната тема на филма на Уолт Дисни. Пусни го, пусни го!

12.23 ч.

Цялото семейство отиде в анимационната и игровата част на лодката. Там откриваме басейн с цветни топки и много ресурси за разсейване на най-малките. Но без съмнение най-доброто нещо е грацията, която мониторът, който работи там, притежава. В един момент той е нарисувал децата с котешки лица и те са повече от доволни от резултата. Те се гледат в малко огледало и се харесват. Анаис се справи отлично и също така успява да забавлява родителите с хубав разговор за живота на борда и някои анекдоти.

Невъзможно е да скучаете на лодката

13.06 ч.

Около една и половина корабът навлиза в залива на Алкудия, през Майорка. Това е единственото междинно кацане по маршрута, което свързва Менорка с Барселона. Тук в Пуерто де Алкудия ни задържат за около час.

Когато корабът отплава, той ни предлага красив панорамен маршрут с поразителното Кап дьо Форментор абсолютен герой.

Нос Форментор

14.13 часа.

Пристига обядът и по молба на войските ние решаваме услугата барбекю на горната палуба на ферибота. Погълнахме комбинация от месо, чоризо и пресни ребра, направени точно там. И ние сме в слава, наслаждавайки се на пътуването и морския бриз.

Обяд за барбекю на палубата на лодката

15.07 ч.

За добро храносмилане няма нищо по-добро от това да използваме нашите кабини за шампионска дрямка. Изглежда, че всичко се вписва идеално, слънцето идва през прозореца, плавното движение на лодката, усещането за мир и ние се отпускаме разтърсени от Посейдон и Морфей.

В открито море, Средиземно море в най-чистата си форма

Възможност да се насладите на много хубава визуална панорама от привилегированата перспектива на ферибота. Да бъдеш заобиколен от морето, яркостта на вълните и небето, да огъваш въжета като моряците от старо време ...

Земя в полезрението!

17.57 ч.

Вече можете да видите каталонското крайбрежие. И когато се приближим, виждаме, че толкова много танкери и товарни кораби пред входа на пристанището на Барселона, че се посвещаваме да ги броим, и се опитваме да познаем какви стоки превозват. Но ние сме разсеяни от самолетите, които, насочвайки се нагоре по пистата на Барселона Ел Прат, сякаш ни четат главите.

Пристигане в пристанището на Барселона Колон ръководи крайбрежната ивица на Барселона

19.15 ч.

The Ферибот Martin i Soler от Baleària навлизаме бавно през Bocana Nord на пристанище Барселона, докато ние обмисляме, без да губим подробности цялото крайбрежие на града. Планината Монжуик, крановете в пристанището, големите пристанисти на круизните кораби, мостът Европа, различните докове и докове. Има хиляди подробности, които привличат вниманието ни. От един момент до следващия ще се чуе съобщението по високоговорителите за слизане до колата в избите, но ние искаме да побързаме, стига да се облегнем на парапета, да гледаме. Изглежда лодката ще ни остави почти в средата на Рамблас.

20.00 ч.

Свърши се. Всички вече сме в колата и излизаме навън, за да изоставим накрая кораба и да влезем в града, точно когато в Барселона започва да се стъмва. Подобно е на излизане от тунел. Имаме ясното усещане за края на лятото, тъй като на следващия ден започва училище, работата продължава и ежедневието ще надделее отново в деня след.

Пристигнахме в нашата къща.

Истината е, че както пътуването навън, така и обратното пътуване са били едни от най-приятните, без бързане, без какъвто и да е стрес, с време за почивка или разсейване с децата с услугите, предлагани от кораба. Храната също е вкусна и има опции, предназначени за деца. По този начин пътуването с ферибот до Балеарските острови изглежда като отличен начин да започнете ваканция.

Почивки с Baleària

Благодарение на подкрепата и съоръженията на компанията Фериботи Baleària успяхме да споделим историята на нашия опит.