Северноамерикански пътешествия с Бари и Моник Зандър

магистрала

Това е 11-ият от продължаващата поредица за нашето пътуване през Канада до Аляска

"Тези хора, които са се обърнали, са по-фокусирани върху дестинацията, отколкото пътуването." Monique zander

Wifi - НАЙ-накрая! Нямахме WiFi на разположение от няколко дни, включително и в четвъртък сутринта, когато беше спряно цялото захранване в мегаполиса Уотсън Лейк, територия Юкон. Това е част от пътуването. За да отпразнуваме връзката си, това издание на блога „Наше пътуване до Аляска“ е разделено на две части: 1) Бележки за нашите пътувания и 2) Впечатления от RVing до Аляска.

ГЛАВА 1 - ДЪЛГАТА, ДОКАЧАЩА АЛАСКА АВТОМОБИЛ

Това е сцената пред нас за много от 1500 мили от магистрала Аляска

Когато спряхме в нашия блог преди два дни, бяхме развълнувани от перспективата да почувстваме как гумата на нашите 10-слойни гуми се търкаля по известната магистрала Alcan, която официално е „магистрала Аляска“, защото е построена от САЩ Армията през 1942 г., за да достави материали до Аляска, трябваше да се справи с японската инвазия. Първоначално се наричаше Pioneer Highway и Military Highway ... сега официално е Hwy.97.

Около 9:50 сутринта бяхме на пътя, насочен към Форт Нелсън, пр. н. е., а след това забавлението започна ... и изчезна. По време на интервенцията от 283 мили видяхме камион на Walmart/Sam's Club, труп на животно, умряло от скука, и велосипедист, който напомпа гумата си отстрани на пътя на Mile 235. Ако това беше трудно пътуване за ние, не можехме да си представим какво преживява.

Обещан акцент в шофирането беше Honey Place, обявен за най-големия стъклен кошер в света. Както много други атракции по пътя, той имаше ЗАТВОРЕНО знак отстрани на сградата. [Видяхме рояк пчели, които обикаляха мястото, вероятно в очакване да се отвори отново.]

По-рано през деня прелетяхме покрай горивните помпи в Розовата планина, избирайки да се заредим на Саскуач Кросинг, тъй като живеем в братовчед на Саскуач, ремарке Bigfoot, но там нямаше гориво, така че отидохме на около 100 ярда до станцията Хъски, която беше затворено. Беше обратно към Розовата планина, за да напълни 1,19 долара на литър. И сега е подходящ момент да споменем, че сега оценяваме съвета за пълнене на резервоара, когато можете. Минахме покрай много бензиностанции, които са затворени.

Когато влязохме в земеделска страна след около 200 мили от това еднообразие, предложих да помислим за земеделие, тъй като вече бяхме ставам уморен [Стене от Моник]. Това, най-дългият етап от пътуването досега, би могъл да се характеризира като пътуване между чудовищни ​​камиони с голям товар, а от добрата страна знаците ^^^ по пътя, указващи неравности, не бяха толкова опустошителни, колкото шофирането от предишния ден.

Сега, моля, не ме разбирайте погрешно. Били сме и по други красиви, но еднообразни магистрали в Америка и перспективата тук да видим невероятни гледки за ден-два ни държи готови за повече шофиране.

Езерото Мунчо, пр.н.е. - Сюрреалистична красота

Не видяхме никакви мускеги (името на дълбоката кал, с която се бореше армията през 1942 г.), нито вечна замръзналост, която, докато се топи, отнема пътя със себе си. Както споменахме по-рано, докато в Доусън Крийк гледахме изключителен филм на PBS за изграждането на онова, което Американското общество на строителните инженери нарече „Историческо чудо на строителното строителство“. Виждайки цялата болка и гордост, които влязоха в нейното изграждане ни накараха с нетърпение да започнем от Mile 0 на магистралата Аляска.

В еклектичния музей Форт Нелсън има мини-театър, който включва друга версия на историята на пътя, тази много по-различна от продукцията на PBS. Този по-малко полиран филм ни запозна с подобренията, направени след официалното откриване на пътя през август 1942 г.

За голям завършек през деня се разходихме из авто музея на Марл Браун. Нашите

Marl Brown - Still Chuggin 'Along

Съпругата на оръжейника, Мадлин, попита Марл дали той е бил тук през целия си живот. - Още не - каза й той. Преди две години този месец Марл откара 100-годишен Buick от Форт Нелсън до Уайтхорс и обратно. Той има прекрасен дисплей на старинни автомобили в експлоатационно състояние.

С Моник сме виждали няколко животни по пътя, но не толкова, колкото съобщават нашите съпътстващи пътници. Често срещани са черни мечки, бизони, каменни овце и лосове. Може би сме единствените, които виждаме (и снимаме) a

красива червена лисица, а днес вълк ни гледаше да минаваме покрай пътя.

Само за да уточним, „каменна овца“ или „каменна мечка“ и т.н. е красиво животно, гледано отдалеч, но когато се приближите, осъзнавате, че това е камък с някаква животинска форма.

Не е имало толкова забавяне, колкото очаквахме от лоши пътища или ремонт на пътища. Има няколко случая на повреда на каравани; обаче всички те изглеждат типични, когато смятате, че сме група от 20 платформи и разсейките са много. Имахме късмет.

И за мен сряда беше един от най-важните дни от пътуването: прекосихме територия Юкон. Много хора са били в Канада и броят на пътуващите до Аляска е невероятен. За мен Юкон винаги е изпитвал особено очарование. Той символизира пустинята и трудностите. В края на краищата това бяха патрулиращите места на сержант Престън от Кралската канадска конна полиция със своето героично куче Юкон Кинг. Няма промяна в пейзажа от Британска Колумбия, но все още съм развълнуван.

ГЛАВА 2– ОПИТЪТ ЗА ФИРМИ

Във вторник, докато се наслаждавахме на топлината в естествените минерални извори на Liard Hot Springs, срещнахме хора, които се отправяха обратно към Манитоба, след като им беше отменена екскурзия с лодка и защото двама от тях се страхуваха да шофират по високите пътища. Запитан как да издържи скуката напред, слизайки по същата магистрала, един господин отговори: „Няма проблем. На нашата възраст така или иначе не можем да си спомним какво видяхме вчера. "

Ние с Моник нямаме проблем да бъдем заедно през тези дълги часове. И все пак възможността да се сблъскаме с други членове на нашия екипаж в крайпътните кафенета и в къмпингите прави пътуването по-приятно за нас. Още един плюс за групови пътувания.

Дори и с доста поддържани пътища, това не е пътуване за плахите. Срещнахме дама, която молеше съпруга си да се върне, защото не харесваше условията в частните къмпинги. Те са препълнени с RV и палатки и въпреки че собствениците изглежда се опитват да направят всичко възможно, за да настанят гостите си, може да стане зоологическа градина.

Не забравяйте, че те не могат точно да стигнат до магазина за хардуер, за да си купят артикули за ремонт. Това, което виждаме най-вече, са дървета с няколко реки и езера и от време на време сервиз/ресторант без затворена табела, но предимно дървета.

Ако по пътя имате проблем с автомобил или камион, бъдете готови за неудобства. Чухме доклад за камион, който се нуждаеше от обслужване, и в три сервиза пътниците бяха поканени да уговорят среща за следващия ден или след това. И въпреки съветите на местните механици, ремонтът не беше необходим.

Болката в долната част на гърба от ежедневното прекарване на автомобила в продължение на дълги часове може да ви пълзи. Моят беше успокоен от потапяне в богатия на сяра Liard Hot Springs. Исках да остана там две седмици, но нашият график за пътуване не позволяваше почивката.

И говорейки за това, естеството на планираната каравана е, че имаме малко свободно време, време за почивка или извършване на малки промени и ремонти на нашите RV-та. Това добро ли е или лошо? Е, ако пътувахме сами и искахме да останем две седмици в Лиард Хот Спрингс или три дни в Доусън Крийк, за да си отдъхнем малко, това би означавало, че пътуването ни ще отнеме повече време и ще играе хаос при всякакви резервации за странични -пътувания напред.

Цените на дизела и бензина варират в зависимост от отдалечеността на бензиностанцията от 0,83 до 2,00 долара за литър (литърът е малко над четири на галон). Цените на храните също се покачват, докато навлизате по-навътре в нищото, но в защита на собствениците, разходите им за електричество и други услуги също се увеличават. Отдадохме се на много добри канелени ролки два поредни дни.

Времето беше красиво, топло и парти облачно през по-голямата част от нашето пътуване. Аз лично приветствам ниско висящите облаци като вариация по темата за изобилните дървета с красиви тъмнозелени реки и северните канадски Скалисти планини в далечината.

Достатъчно за днес. Според часовника, залезът му, но някой е забравил да каже на слънцето.

70 000 табели в езерото Уотсън и 7500 шапки в Toad River Lodge

От „Никога не отегчени RVers“, ще ви видим по пътя.

Коментари

22 отговора към „Нашето пътуване до Аляска, част XI Магистрала Аляска“

▪. jim на 24 юни 2010 г. 22:18 вечерта звучи като ур, който си прекарва страхотно. бих си помислил, че ползата от карането с каравана ще бъде предупреждение за предстоящата вечна слана. литър е по-голям от четвърт. мисля, че има 0,948 литра/qt. Ур се справя малко по-добре с цените на горивата, отколкото мислите. въпреки че $ 2/литър е висок, колкото и да го конвертирате. жена ми и аз наистина се радваме на вашето пътуване. очакваме с нетърпение да публикувате.

▪. Боб Уест на 25 юни 2010 г. 8:05 ч. Предполагам, че или сте получили wifi след връщане на захранването, или в Whitehorse. Пейзажът ще бъде прекрасен по пътя и ще имате няколко слани, но като цяло пътуването е от ключово значение. Винаги се интересува от перспективата на тези, които се наслаждават на пътуването. Особено се радвам на вашите разсъждения върху каравана с екскурзовод. Обмислихме това и след това решихме да го направим сами, но хората, които тичаха заедно, изглежда се забавляваха също.

▪. Джеф Глейзър на 25 юни 2010 г. 9:22 ч. Бил съм едновременно Трекмайстор и Хранител на походи в Аляска, съгласен съм с много от нещата, които казвате. Според мен най-голямата страна на каравана е фиксираният график и невъзможността да останете един или два дни по-дълго някъде. Мисля, че сигурността и другарството повече от това компенсират.

Трябва обаче да не се съглася категорично с охарактеризирането на вашето пътуване като скучно. Никога не ни омръзна красивата природа, а около следващия завой винаги имаше интересни животни и забележителности. Да, някои участъци бяха по-дълги от други, но ние винаги очаквахме нови забележителности и нови приключения. Описанията ви на бензиностанциите бяха правилни, както и на къмпингите. Тези къмпинги са това, което нашето семейство нарича „танцуваща мечка“. Удивителното при танцуващата мечка не е колко добре танцува, а че изобщо танцува. Някои от тези къмпинги едва изкарват прехраната си сред нищото. Винаги оценявам, че те изобщо са там. И с редки изключения хората винаги са страхотни за работа. Едно от най-важните неща, които трябва да донесете на поход в Аляска, е чувството за хумор. Нещата ще се объркат. Търкаля с удари. Това прави страхотна история, когато се приберете у дома. Подобно на времето, когато напуснах къмпинг на магистрала Cassiar с включена ръчна спирачка в жабата си. 300 мили до най-близките нови гуми в моя размер. Как сме го направили, никога няма да разбера. Ако обичате да шофирате и сте готови да вземете нещата така, както се случват, магистрала Аляска е абсолютно задължителна за RVer.

▪. Берт Смит на 25 юни 2010 г. 17:05 Направих пътуването 6 пъти и никога не беше скучно, наслаждавах се на минута от пътуванията. Първото пътуване беше 1964 г., а последното беше 2006 г. Или какви промени бяха направени. Надявам се да пътувам отново през 2012г

▪. Кърт Хамершмид на 25 юни 2010 г. 17:51 Нещо, което да търсите, когато сте в Аляска, е книга със стихове от Робърт Сървис. Всички те говорят за живота на миньор през дните на златната треска в Аляска и повечето аляски са много горди с неговите стихове. Много барове във Феърбанкс имат рецитални състезания. Или поне го направиха, когато живеех там през 1964 г. [Бележка на Бари: Купих книгата]

▪. Джим Сате на 25 юни 2010 г. 19:01 ч. Следя това отблизо, защото направихме едно и също пътуване през 2008 г. Това връща много спомени. Обичахме цялото преживяване, с изключение на последните 60 мили преди границата с Аляска. Всеки, който иска да прочете моя блог по време на нашето пътуване, може да отиде на http://www.jimrosietravels.blogspot.com с нетърпение в очакване да чуе за вашите бъдещи приключения. Джим

▪. Don & Irene Ritchey на 25 юни 2010 г. 20:00 ч. Правихме това пътуване почти всяка година през последните 10 години или поне така, тъй като живеем в Северна Колумбия (Тераса), това ни улеснява. Преминахме и в двата посоки, често изкачвайки Hwy 37 от Kitwanga и се връщайки надолу по магистрала Аляска и два пъти с ферибот от Аляска от Skagway до Prince Rupert BC само на 1 1/2 часа от дома ни. Това пътуване се помни с удоволствие, но донякъде скъпо. Често се качваме в Аляска, както и в Север, независимо къде е такова преживяване. Веднъж Yukon имаше лозунг „маймикът и мистерията“. Ние също винаги се справяме сами, тъй като това наистина е пътуването, а не дестинацията. Спомените продължават цял ​​живот и се надявам да уловите всичко, което северът може да предложи. Вероятно ще се върнете.

▪. Алис на 25 юни 2010 г. 21:31 Обичам вашия блог. Имам твърде много приятни спомени, за да ми омръзне някога пътуването, но това е стремеж за издръжливост, за да съм сигурен. Карал съм Alcan 9 пъти, плюс веднъж съм ходил на ферибота. Всеки път е приключение. За първи път го карах през 1964 г. в чисто нов Karman Ghia. Карах го два пъти сам и през всеки сезон. Едно от любимите ми места е Liard Hot Springs. Заслужава си двуседмичен престой! И Зима в Лиард, прекрасна! Скъпо гориво, затворен бизнес - винаги е било така. Въпреки че още повече затваряния от октомври до май. Най-грубото време на пътя е пролетта, много разхвърляно и грубо. Внимавайте за скали. Изваждат предното стъкло в нищо плоско. Когато влезете в Аляска, уверете се, че всичко е очукано и я вземете спокойно, обикновено много ^^^, въпреки че никога не са ви давали тези прекрасни предупреждения. Всичко казано, чувствам нужда да го направя отново и отивам на номер 10. Щастливи пътеки! О, да, аз бях от онези луди хора, които рецитираха Робърт Сървис и правеха Can-Can във Fairbanks, забавлявайки туристите! Когато децата ми и аз се съберем, изключваме цялото електричество и запалваме керосиновите фенери и го рецитираме все още ... ”Северното сияние е виждало странни гледки .

▪. Бил на 25 юни 2010 г. 23:01 ч. Направихме същото пътуване миналата година с друга турфирма. Вие почти следвате същия маршрут, по който и ние. Обичахме пътуването и го направихме в нашия Cameo 5er само с няколко дефектни проблема с гумите. Насладихме се на музея във Форт Нелсън и се запознахме с Марл. Какъв страхотен човек. Той запали стария Buick и го разкара из двора. Не е ли невероятна природа? Не можахме да преодолеем канадските Скалисти планини. Очаквам с нетърпение да прочета вашия блог и се надявам да продължа да имам безопасно пътуване.

▪. Jerry X Shea на 25 юни 2010 г. 11:13 Току-що направих това пътуване миналата година. Шофирането на I-5 в Калифорния може да бъде скучно, шофиране на Alcan, няма начин. Просто погледнете снимката, която публикувахте по-горе, кажете ми по какъв път в долната част 48 карате цял ден и вижте тази красота? Предполагам, че всеки има собствена дефиниция на това, което е „скучно”, но трябва да отида с Джеф Глазър по-горе. Звучи като това пътуване ще ви даде добра перспектива за това какво е „пълен тайминг“. Работи за едни, а за други не. Все още се наслаждавайте да четете за пътуванията си и помнете добре всяко място.

▪. Frank на 26 юни 201 г. Благодаря за вашия блог, МНОГО е интересно! Направих пътуването през 1981 г. на медения ни месец и все още помня всички сайтове, за които говорите. Човече ... Трябва да отделя време да го направя отново. Благодаря още веднъж, че пишете за вашето пътуване!

▪. Barry S на 26 юни 2010 г. 7:45 ч. Благодаря за толкова страхотно писане. Що се отнася до сержант Престън и Юкон Кинг, всичко, което мога да кажа, е, “ON King ... .ON you Huskies.”

▪. Ken C на 26 юни 2010 г. 10:59 ч. Скучното може да бъде добро. Карах до Уайтхорс в началото на 60-те години със стар джип като разузнавателен автомобил пред дома на ремаркето на сестра ми 50 ′ x 12 ′, който те бяха претоварили с всичките си светски вещи - издухаха 6 гуми по време на пътуването. Тогава път предимно чакъл/кал. Не можах да стигна над 25 мили в час без да продухвам гуми! През целия път ме болеше ужасно зъбобол. Скучно би било хубаво.

▪. Джим Хът на 26 юни 2010 г. 20:34 ч. Благодаря ви много за прекрасния дневник за пътуване. Ние със съпругата трябваше да пътуваме до Аляска това лято. Но поради моите медицински проблеми, операция и химиотерапия, трябва да отложим пътуването до следващата година, ако Господ желае. Наслаждаваме се на вашите преживявания и снимки, тъй като можете да ги споделяте по пътя. Знам, че вашият дневник за пътуване и снимки отнема известно време за генериране и споделяне. Тези от нас, които в момента не могат да направят това пътуване, могат поне да видят красотата на природата на САЩ и Канада. Очаквам с нетърпение да прочета преживяванията ви по пътя, страхотна работа! Много благодаря от Южен Тексас. Надявам се да видя с очите си това, което вие и Моник сега изпитвате и се наслаждавате по пътя.

▪. наем на каюти на брега на Орегон на 30 юни 2010 г. 8:01 ч. Тази публикация ми напомня някои от страхотните спомени, които прекарвам с приятелите си в Аляска. Изглежда, че вие ​​се забавлявате доста добре.

▪. управление на собствеността Лас Вегас на 3 януари 2012 г. 12:18 ч. Наскоро Той стартира стария Buick и го разкара из двора. Не е ли невероятна природа. Не можахме да преодолеем канадските Скалисти планини. Очаквам с нетърпение да прочета вашия блог и се надявам да продължа да имам безопасно пътуване.

▪. управление на асоциацията на собствениците на жилища на 6 януари 2012 г. 23:48 ч. „Когато влязохме в участък от земеделска страна след около 200 мили от това еднообразие, предложих да помислим за земеделие, тъй като вече се уморяваме.“