И накрая настъпи големият ден.

изгубения

В 8.30 бяхме в агенцията за обиколка на wiwa, с която щяхме да пътуваме до изгубения град.
Нашите спътници за приключения през следващите 4 дни бихме били, 1 от Богота, 1 френска двойка, 3 момичета и 1 момче от Калифорния, Germancito и аз; в допълнение към Хосе, местния водач и Омар преводач.
Всички се качихме в терен с висока проходимост и след час път пристигнахме в подножието на Сиера Невада де Санта Марта.

След кратка почивка, за да отидем до тоалетната и да пием вода, възобновихме пътуването и след час по мръсотия и кални пътеки пристигнахме в Мачете пелао (ел Мамей), малък град, където има ресторант за последно хранене преди да започнете приключението.
Раници по гръб и започваме разходката, която днес се провежда най-вече по пътеки, без много сянка за подслон, но с невероятна гледка.

Не направих много снимки, тъй като батерията на мобилния телефон трябваше да ми издържи 4 дни и знаех, че без съмнение най-доброто нещо ще стане при пристигането в изгубения град.
След 4 часа ходене пристигнахме в лагера, където щяхме да прекараме първата нощ.

Лагерът събира основите, за да може да живее в него; някои тавани без стени и няколко душа и тоалетни. Всичко това за приблизително 100 души, дошли от различните агенции, които предлагат трекинг.
Топлината и влагата ни накараха да се потим през всички пори на тялото, затова решихме да слезем до реката, за да се изкъпем.
Мястото е невероятно; водопад, от който можете да скочите и под басейн, където можете да направите няколко дължини.
Слязох от бар биоразградим сапун и реших, че вместо да чакам на опашка за лагерните душове, ще бъде по-удобно и естествено да се къпя в реката. В крайна сметка водата от лагерните душове се озова на същото място.
В крайна сметка повече от 20 души използваха сапуна, моите 8 колеги плюс няколко непознати.
В един момент, когато държах хапчето, едно момиче се приближи до мен и ме попита дали ще й позволя да вземе GoPro. Какво? Смехът трябва да се е чул от Санта Марта. Сапунът беше квадратен и той го взе за камера хахахахахахахахаха (извинете Адела, трябваше да го преброя).

Адела пътуваше с Тамара; Те са две супер хубави астурийки, които въпреки че не бяха в нашата група, щяхме да прекараме много хубави времена с тях.

В джунглата няма покритие и, разбира се, няма Wi-Fi, така че след вечеря останахме няколко часа след вечеря и си разказвахме живота си.
Истината е, че мобилният телефон е много полезно изобретение в определени моменти, но невъзможността да го използвате прави всичко по-естествено и че разговорите текат много по-добре, както правеха с нашите баби на вратата на къщата в чата със съседа.
Вечерта продължи до 21 часа, те изключиха лампите на лагера, намеквайки, че трябва да оставим другите да спят, хаха.

Лагерните легла не са лоши, но липсата на стени, шумът на животните и реката и фактът, че беше малко студено, ме накараха едва да спя цяла нощ. Съветвам ви да носите дълги дрехи за нощите, защото става доста готино.
В 5:00 сутринта Диана звънна; всеки ден бихме започнали да ходим в 6.

След закуска обувахме ботушите и имахме 10 часа ходене напред.
Вчера не беше много трудно, но днес беше различно. Освен че изобщо не спя, пътеката премина между стръмни спускания и изкачвания, така че признавам, че този път наистина пристигнах доста уморен в лагера.

Вторият ден е много по-джунгла, почти винаги на сянка и граничещ с коритото на река, която трябваше да преминем на няколко пъти. Трудно е да се опише какво е чувството да видиш толкова много зеленина около себе си. Това е основна гора, без какъвто и да е тип човешко взаимодействие през цялата история, така че има много големи столетни дървета, както и растения и цветя с всякакви размери и цветове.

Един от ръководствата ни каза, че тук е заснет филмът на Брад Пит „Изгубеният град Z“, силно препоръчан между другото.
След 5 часа ходене спряхме за обяд в лагера Wiwa, където щяхме да спим последната вечер. Най-хубавото на този лагер е водопад на реката и сладководен плаж, където бихме могли да се слънчеви бани след ядене.

След възстановителната баня продължаваме по пътя си. От време на време попадахме на местни хора, предимно деца, които можеха да кажат само на испански, Dulce. Малко е тъжно, защото заради по-малките братя и сестри, както ни наричат, ние ще пробием балона, в който живеят, и тези деца, когато станат по-големи, ще загубят цялата си същност.

Възрастните местни хора постоянно дъвчат листа от кока. Бях много любопитен да го пробвам, затова попитах водача и той ми даде добра шепа изсушени и натрошени листа, което е начина, по който се консумират. Опитът не беше много добър, защото освен че бяха много зле, те не оказаха никакъв положителен ефект върху мен; Все още бях мъртъв от сън.
През целия ден той спира приблизително на всеки два часа, за да се освежи, да се прегрупира и да си почине малко. Дават ви диня и ананас, много добри между другото.

Когато стигнахме до лагера, направихме същата операция като предния ден; Взех сапун и до реката.
Досега в похода хапчето вече беше станало известно, така че този път имаше още повече хора. В реката имаше повече опашка, за да използвам моето хапче, отколкото в душовете в лагера. Трябваше да чакам час, за да ми оставят хапчето, за да се измия хаха.

Днешният лагер беше по-малък и нямаше легла за всички. Водачът ни каза, че има 6 легла и 3 хамака за нас.
Тейлър, който е много джентълмен, реши да даде леглата на момичетата и че момчетата спят в хамаците, идея, която не споделям твърде много, хаха. Мисля, че най-справедливото беше, че го направихме чрез лотария и не направихме някаква разлика по пол, но хей, в крайна сметка се справихме малко, защото някои момичета спяха заедно и така всички имахме легло с изключение на Germancito, който много любезно се назова да спи в хамака, тъй като вечерта не бях спал изобщо.

Зоната на хамака е отделена от зоната на леглото, но в крайна сметка убедихме шефовете да ни позволят да инсталираме Germancito's между нашите легла, за да можем да спим цялата група отново заедно.

Тази вечер, докато вечеряхме, срещнахме нова спътница на приключенията, Камила, много симпатична Пайза, която направи прехода за 5 дни, също с wiwa турове. Той почиваше цял ден във втория лагер, за да пристигне свеж в изгубения град на рождения си ден. Исках да го отпразнувам на върха по някаква много важна причина за нея и че тя не искаше да ни каже.

Тази вечер успях да заспя доста добре. Взех хапче за сън, а също така сложих тапи за уши, за да не ме притесняват шумовете на реката и животните. Беше чудесно за мен, защото днес щях да започна с половин час ходене и след това изкачването на 1200 стъпала до изгубения град.

Започнахме да се изкачваме много рано и беше готино, освен това бяхме оставили раниците си в лагера, за да ги събираме, когато слизахме, така че изкачването беше много по-удобно от очакваното.

След като стигнахме до средата на града, бяхме запознати с Мамо (шамана на племето), който живееше там, в къща с двете си съпруги и деца.

Мамо, със сериозно лице и без много приятели, ни пожела на своя език, късмет в живота и прочисти аурата ни, преди да влезе в изгубения град.
Една подробност, която изобщо не ми хареса, беше, че той подари на всеки от нас гривна, която я искаше, срещу 2000 песо (70 цента евро). Трябваше да каже, че таксува нещо символично, за да не загуби пари, но нито да спечели.

Засега добре, но гривната беше направена от бели конци и пластмасови мъниста като тези, които купувате от китайците.
Според мен детайлите на пластмасовата гривна отслабват достоверността на въпроса. С колко лесно беше да се направи гривна от растителен произход с някакво семе или нещо подобно.
След посещението с мамото, продължаваме да се изкачваме по стълби, за да достигнем най-накрая до нулата на изгубения град. Към невероятните гледки трябваше да добавим и усещането за постижение, постигнато, след като бяхме минали през джунглата почти 3 дни.

Ние с Германсито, извинете, Дон Герман и аз, бяхме постигнали предизвикателството.

Имам само един недостатък, за да организирам обиколки с wiwa, и това е, че при пристигането си в руините те не ни казаха практически нищо за историята на мястото и въпреки това видях друга група от друга агенция, която не е коренно население, на която бяха показани снимки на древни предмети, намерени там, със съответните обяснения.

Между яденето на нещо, почивката и правенето на много снимки, бяхме в продължение на около час. Истината е, че това беше много специален момент, в който всички бяхме много щастливи; но сега беше време да отменим целия изминат път.

След като слязохме по 1200-те стъпала, пристигнахме в лагера, където нощувахме, взехме си раниците и продължихме да вървим към лагера wiwa.

Тази нощ би била специална: първо, защото в този лагер спахме само онези от нас, които имаха местни водачи, около 30 души; второ, защото запалихме огън в хижа и водачът на Хосе ни разказа за обичаите и любопитствата на неговия град (точка за обиколки с wiwa).
Някои неща ни оставиха с отворени уста, но няма да ги разкривам, така че когато дойдете, да бъдете изненадани като мен; И не на последно място, защото тази вечер имахме парти около огъня, в чест на госпожица Камила, която навърши 25 години.

Предната вечер бяхме получили една от онези свещи, които цял живот имаме у дома, и поставяйки ги в средата на купчина бисквитки Oreo, които те ни бяха дали и които не бяхме яли, направихме красива торта.
Щастието е в простите неща.

Последният ден беше най-поносим въпреки бирите от предната вечер. Пътят беше предимно надолу и не твърде стръмен.

Около 12 часа на обяд пристигнахме в Мамей, градчето, от което започна нашето приключение.
Беше много емоционален момент, макар и със смесени чувства.

Бяхме уморени, мръсни, с болки в костите и наранявания на краката, но завършването на прехода означаваше също да се отделим от спътниците си, които никога повече няма да видя с голямо доверие и за мое съжаление; така че имаше и малко тъга.

Изгубеният градски преход е много повече от разходка из планините.
Джунглата е място, където парите нямат стойност; в която лепенка или глътка вода струва повече от цялото злато на света и се плаща с усмивка и благодарност.

Това приключение е урок по преодоляване, история, природа, антропология, общение и човечност, в който започнахме 10 непознати и завършихме 10 приятели.

Месец Точки Гласове Половината
Текущ 0 0
Предишен 0 0
Обща сума 5 1
Гласове

За да гласувате на този етап, трябва да се регистрирате като потребител

най-доброто време за проследяване на изгубения град

така или иначе

вестникарска сцена, разказваща за прехода до изгубения град

forero @ Bilbaino82 го направи с wiwa турове

да видим дали ще мине оттук! или който има!

Неща, които трябва да имате предвид!

Здравей Здравей.
Извинете, току-що видях съобщенията ви.
Надявам се, че все още съм навреме.

Случайно си купих списание за пътувания преди половин час и те говорят за Колумбия и нейния изгубен град.

Какви съмнения имате?
Обяснявам ти всичко във възторг.
Обичам да си спомням най-доброто преживяване в живота си.