• Испански форуми
  • Южнотихоокеански форуми
  • Форуми за Южна Америка
  • Форуми от Близкия изток

Здравейте, бях цяла седмица, истината е, че преминаването на бомбата направих абсолютно всичко, освен да отида до езерото на любовта. Общите ми разходи бяха 3000 реала за двама души. Животът в arraial е много евтин (повече от смях очевидно). Единственият важен разход беше, когато отидох в Бузиос и загубих 500 реала от един при трансфер и нещата там ¬ ¬. Наем за airbnb за 156 долара цяла седмица, красив апартамент с невероятна гледка (имаше басейн на терасата, барбекю, кабел и т.н.). Домакинята ме прие с прегръдка, много добър човек и много топло.

след

Направих типичната екскурзия с лодка, като взех предвид някои съвети, като например ако е голяма лодка, те ви водят с лодка до плажа (загубено време) ..., във времето, когато ви оставят на всеки плаж (през 2018 г. изберете лукс и Те ни позволиха само 40 минути в аталия и направете forno) . тази година взех лодката Valentyna, малка, но ни позволиха по 1 час на всяко място (с изключение на блъфа, който е 40 минути за всички). Бяхме около пет часа .

Тъй като моят девиз е да приоритизирам приключението x пред храната, да донеса две конуси и да си купя студени разфасовки и хляб за приготвяне на сандвичи (буквално ядох студени разфасовки 3 дни подред, обикновено отслабвам на почивка заради това) .

Станахме рано, тъй като в 9 ч. Имахме гмуркане с кръщене с агенция ACQUAWORLD. Но когато се качихме, те дойдоха от яхтеното пристанище и отмениха всички отпътувания поради силния вятър:(. Затова реших да отида да играя dos anjos, да заснема няколко снимки и след това да направя FORNO . Невероятен плаж и това е 15 минути пеша. Сериозно момчета, не мога да повярвам, че има хора, които са платили за водач, за да ги заведе до там, трудността, която мога да ви кажа . те се качиха бременни, възрастни хора със столове и деца, капише? . Слънцето беше ужасно, затова наехме столове за 50 реала (те ви предлагат комбото с храната, но аз вече имах студените хаха). Водата е прекрасна и температурата беше идеална. Наехме малка лодка от този тип кану на плажа за 30 реала (30 минути, нямам представа как контролират времето ... още повече мисля, че никога не го правят) Беше невероятно, измъкнахме се на около 40 метра от плажа, в началото беше малко страшно да се измъкнеш и се напълни с вода вътре, но след това беше тихо.

Тръгнахме от там и отидохме в Плая Гранде, за да видим известния „залез” ... снимките вече бяха невероятни. Исках да проверя какво казват всички ... водата да, ЗАМРЪЗВА, не смеех да я сложа в хахаха .

Исках да отида сам в Аталая, тъй като с екскурзията не само прекарах 1 час, който лети, но хилядите туристи ви пречат да направите най-добрите снимки ¬¬ - винаги има емоция, която съсипва снимката .

Станахме в 5 сутринта и взехме убер за 7 реала до входа на АТАЛАЯ ... след това такси за 30 реала (когато прочетох тук, че много платиха 50 реала: р). Тахерото много готино, той не разбираше жорака, но той хвърли цялата вълна ... по-препоръчително ни е винаги да вземем uber. Погледнах го изумен и казах "луд ли си как ще кажеш това? ? хаха " .

Той ни остави на стълбите (което според всички беше безкрайно ... пълна и абсолютна ЛЪЖА ...). Там излезе снимка, след което слязохме и имахме плажа за себе си:). Добре, тук ми се отваря известен въпрос и е добре да го изясня, защото съм сигурен, че счупен телефон е сглобен както в този форум, така и в по-голямата част от интернет, който говори за това .

НА ПЛАЖА ИМАМЕ ДВЕ КАПА. ПРОБЛЕМЪТ, ЧЕ ГОВОРЯХА И НА ДВАТА GRUTTA DEL AMOR . ГРЕШКА. ЕДИН СЕ НАРИЧА „FENDA SECA“ И СЕРИОЗНО ЗАПИСВАМ, ЗАЩОТО НАЙ-КАЖЕ ГРЕШНО . ТОВА ТРЯБВА ДА БЪДЕ, ЧЕ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ БЕШЕ ПОПИТАНИ И ВИ КАЗАХА, ЧЕ Е ДЯСНО НА СТЪЛБАТА. НО СЛЕД ТОВА, КОЕТО НЕ СЕ УСПЕШЕ НЕИЗПЪЛНЕНИЕТО НЕ ЗАПИТВА АКО Е НАДЯСНО „НАДОЛУ СТЪЛБИТЕ ИЛИ СКАЧВАНЕ НАГОРЕ“ . ВЪПРОС ТОЛКОВА ПРОСТ, ЧЕ ЩЕ МИ СПАСИ НЯКОЛКО ГЛАВНИ ГЛАВИ ОТ ВСИЧКО ДА МИ ПОГРЕШИ ПОКАЗАНИЕТО.

FENDA SECA СЛИЗВА СТЪЛБАТА НАДЯСНО.

GRUTTA DEL AMOR Е НАД СТЪЛБАТА ВЛЕВО.

След това отидохме на големия плаж, тъй като исках да позная прочутата риболовна лодка (излезе снимка в известния импровизиран дървен док, снимка над всичко в прочутата гледна точка (за смъртта казвах много несигурна). След това посетихме BOMBA или BOMBHINA ja или поне така мислят местните жители .

Тъй като имахме достатъчно време, отидохме до CABO FRIO, вероятно беше лош късмет, но имахме море с много водорасли, мисля, че беше наистина грозно. Не се чувствах комфортно, бяхме наели столове и чадър за 30 реала, бях на 30 минути и изгниех . Предпочитах да се върна в апартамента, в който бяхме и влязохме в басейна на терасата, докато разглеждахме с оглед на пейзажа, поискахме доставка на място, наречено THE BLEND, според мен най-доброто от ARRAIAL. Платихме по 44 реала с включена напитка, общо 120 реала.

Гмуркане с ACQUAWORLD, това беше невероятно изживяване, те бяха на промо 160 реала на човек, когато на много други места видях 220. Беше между 30-40 минути под водата, за щастие се адаптирах бързо. След това отидохме до купчината на апартамента 1 час преди да тръгнем за BUZIOS . Поради трафика, който пристигнахме по залез слънце, отидохме да хапнем на добре познато място в мрежите на Буда Бийч . Мястото беше невероятно. Страхотна гледка. Като цяло всичко е много скъпо. Кутия сода беше заредена 12 реала, когато беше в ред 3-5 например. Много аржентински, че да, улиците, пълни с хора, това е град, по-подготвен за туризъм.

Красив масив, но вече трябваше да отидем до RIO. Взехме 1001, който след 3 часа ни остави на терминала. След това убер за 20 реала до нашия хотел. Въпреки че районът до вратата не беше идеален (предполагам, че това, ако се беше променил), бяхме близо до BLOCOS (мини карнавалите, които се провеждаха по улиците) . Много младежи, хиляди хора всеки ден дегизирани на улицата, много купони, мина кола и мини минаха буквално през прозорците (baba.babaa) . това наистина го накара да откъсне ризата си и да се хвърли в онова море от хора хахаха, но хей тук вещицата ми отряза краката, ако не. или неженен къде отиде? хахаха

Добре, нека да продължим с маршрута, нямам късмет с времето в този град, но бях взел пилоти от bs ace, защото усетих това (нещо като Омир, когато отива в Ню Йорк). Въпреки че изглеждаше, че във всеки ъгъл ще те избият, с появата, че това го обезкуражи никого. Винаги с джапанки, шорти и най-новите дрехи в моки. Отидохме при Христос от Plaza do Lido, тази година ми се стори по-скъпо 80 реала (миналата година той ми таксува 65 с реални на 10 песо.), За щастие имахме 20 минути за разчистване на облаците и дойде водопадът от снимки ja. След това ядохме за 40 реала и двете горе. Захарният хляб този път не го направих, но вече го знаех. Отидохме до стълбището, където беше направено едно лайно, музика с пълна газ, хора почти гол танцуваха, въпреки дъжда хората бяха щастливи, танцуваха и смучеха бира като зидар .

Този ден бях наполовина пълен и нямах желание да правя каквото и да било, бях дошъл с пълна мощност, откакто пристигнахме, и бях спал много лошо, времето не помогна, така че нищо не се ядеше от молци през целия ден, всъщност видяхме пълна поредица на Netflix от мобилния телефон ха . Този ден трябваше да замени батериите за това, което предстои.

Ден 7: Станахме в 5:30 сутринта, готови да се изкачим до PEDRA DA GAVEA с великата WILL THALES, която, за разлика от мнозина, смея да твърдя, че мисля, че го познавах по-добре. Оттогава обядвахме с него, той ни разказа за живота си, семейството си, срещнахме сестра му, с която споделихме пътуване и добре го почувствах по-скоро като приятел, отколкото за последен път го видях през 2018 г.

Взехме круиз по Тихоокеанското крайбрежие, който беше изгодна цена 5 дни за 50 хиляди песо за двама души. Хубавото, че бихме могли да стърчим там, няма риск от грабеж, ха, минаха 5 дни празници до bs ace. В крайна сметка стигнах до заключението, че повече няма да предприема круиз ... защо? Много възрастни мъже горе, много надменни момченца, много пияни ... всяко багарто щеше да стане звезда ... за слаби дори не бихте взели частен самолет с известни футболисти:/. Не ми хареса идеята да бъда заключен. Свободен дух хаха - това е, ако ядете, докато не се спукате и имате хиляди дейности . безценната гледка и горещите вани навсякъде. През нощта винаги има боулинг и те си правят тихи шеги.