Всичко започва в деня, в който реша да отида на диета.

Четвъртък, 30 юни 2016 г.

Синтра

Добро утро пакилос!

Продължаваме с нашите пътуващи хроники!:)

В събота решихме да отидем до Синтра Тъй като всички ни бяха казали, че това е задължително, и каква причина бяха те! Това е 20-30 минути пътуване с влак и нашият хотел, въпреки че беше малко далеч от центъра, имаше предимството, че имахме спирка на влак съвсем близо!:)

Синтра е като да си в приказен град. Основно се състои от дворци, замъци, големи имения и много гора. На мен лично ми беше доста напомнено за Comillas в Кантабрия, че ако не са били, това е друго място, което не бива да се пропуска!

беше много

По-конкретно посетихме това, което ни беше препоръчано, защото за да видим, има да видим в продължение на няколко дни: Quinta de Regaleira и Palacio de la Pena. Само тези две посещения са на практика един ден. Пристигнахме в Синтра около 12:30 ч. И тръгнахме чак в 18:30 ч.

Тъй като мястото е пълно с паркове и гори, нашият водач ни препоръча да си вземем сандвич, тъй като всичко е доста скъпо. Тъй като мислехме, че ще отнеме по-малко време за посещение, не бяхме подготвени, но в кафенето на Palacio de la Pena импровизирахме обяд. Беше вкусно и не беше чак толкова скъпо (7 €/глава).

The Кинта де Регалейра (Вход от 6 евро), който по онова време е бил частен имот, е истинско бижу на архитектурата и инженерството. Не оставиха нито една подробност на случайността. И основната къща, както и всички малки сгради около нея, градините, езерото, водните галерии и тунели са прекрасни. Струва си да се изгубите в него. Всъщност прекарахме около два часа и не видяхме всичко.

До него се стига пеша от гарата и си струва да се направи, за да видите малко повече от Синтра.

Вместо Дворецът Пена Напълно задължително е да отидете с автобус, тук-тук, кола под наем или такси, тъй като се намира на върха на планината и те ни увериха, че ходенето ще бъде като час склонове (няма нужда).

Дворецът е истинска сладост. За влизане струва € 14 на човек и въпреки че бях много по-впечатлен от детайла, с който е направена вилата, разбира се, струва си да отида! Все едно да си в приказка, какво красиво място и с невероятни гледки! Освен това в цената е включено посещението на интериора и те са запазили всичко, както е било по времето си.

И досега нашата глава за днес, не пропускайте утрешната, която между другото, е много вероятно тя да игнорира скалата на # петък!; P

Сряда, 29 юни 2016 г.

Лисабонски том 2

Добро утро пакилос!

Продължаваме с нашия пост в Лисабон!:) Повечето снимки, които качвам, ги правя от интернет, тъй като за съжаление моите, макар и да имам много добри, не се отнасят справедливо към това, което видях с очите си. Както и да е, ще кача и снимка на групата, за да можете да ни видите в действие!:)

В петък бяхме резервирали „безплатна“ екскурзия с Sandemans, И го поставям в кавички, защото когато посещението приключи, в зависимост от това какво ви е харесало, вие давате воля на, в този случай, на туристическия водач.

Вече бях използвал тази услуга, когато бях в Лондон и истината е, че бях възхитен. В допълнение, моята приятелка Мария Карденес, която беше тази, която ми го препоръча, го е правила практически във всеки европейски град, който е посещавала, и е голям фен.!

Този път ми хареса по-малко от предишния, но основно заради ръководството, което получих (винаги има по няколко за всеки маршрут). Момичето беше подготвено и беше запалено по Лисабон, но от моя гледна точка тя отне твърде много време, за да обясни. Накара ни да седим за около половин час, разказвайки ни с коса и подписвайки историята и литературата на Лисабон.

В крайна сметка е вярно, че научих неща за историята на Лисабон, които не знаех, но виждайки това, което се казва, че видяхме, видяхме доста малко. С изключение на времето, когато всички бяхме седнали, останалите вървяха със скорост 20 км/ч, почти бягаха и беше практически невъзможно да се направи снимка или да се разгледат подробностите на местата, през които минахме, без да я загубим от поглед. също беше кратък. Срам наистина, защото като историк беше безценно!

Най-много ми хареса, че той е професионален фадо певец и на една от спирките ни зарадва с красива песен. Само за това си заслужаваше!:)

Събота беше туристическият ден par excellence. В допълнение към всичко, което обиколихме с водача, следобед прекарахме в скитане из кварталите Алфама и Ла Морерия и се качихме на трамвай 28 (12 също е валиден и е по-малко пътуван), което е задължително, ако отидете до този град.

За хранене, без съмнение беше денят на големите празници. За обяд избрахме Къща Рамиро, ресторант с морски дарове. Това беше сред препоръките, които ми даде моята приятелка Мария Карденес и, разбира се, не разочарова.

Трябва да бъдете малко внимателни, тъй като морските дарове се поръчват по тегло и могат да излязат извън контрол, но ние оставихме сервитьора да ни посъветва и беше страхотно.

Поискахме да споделим: скариди на скара, червени скариди, миди (не снимка) и раци паяк. Всички измити с чудесно бяло вино. Така вкусно, поръчахме две бутилки:)

Помолихме да споделим: бутилка домашно червено вино, печено сирене, сотирани гъби, традиционната треска и пълнена пуйка.

Вторник, 28 юни 2016 г.

Лисабонски том 1

Добро утро пакилос!

Върнах се с препоръките от последното пътуване, което направих: Лисабон.

Случвало се е, че макар семейството ми винаги да е било влюбено в Португалия и да ми го е предавало (бях твърде млад, за да си спомня), от моето ядро ​​от приятели, последните хора, с които ми се говори фатално. Вече знаех, че това е разлагащ се град, тъй като е най-използваното прилагателно за неговото описание, но също така всички те повлияха на мръсотията и колко сиво беше.

Е, много го харесах ! Не само, че не ми се стори особено мръсно, поне не повече от това, където живея, но ми се стори светло и бижу. Всичко, което успях да видя, което за съжаление за 4 дни не беше много, ме изуми!

Връщам се влюбен и нетърпелив да се върна ! Но не само до Лисабон, но и до Португалия като цяло. Нетърпеливи да открият други градове и кътчета на тази велика страна.

Прекарах цялото пътуване с недоверие, без да разбирам какво биха могли да видят другите, че им харесва толкова малко. Всъщност отидох с още 3 души и всички четирима бяхме също толкова изненадани. Заключението ми е, че Лисабон е до Тежу и когато въздухът тече, това се вижда. Възможно е времето да не ги е придружавало и те са виждали всичко в различен цвят, защото ако Лисабон се откроява с нещо, това е така, защото подобно на Париж е известен като градът на светлината.

Пристигнахме в четвъртък следобед и имахме време само да оставим чантите си, да се измием и да излезем за питие. Отседнахме в хотела Açores Лисабон тъй като направихме резервацията през Canariasviaja и това беше най-евтиният вариант в рамките на двата пакета, които предлагаха.

Не можем да се оплакваме от хотела, тъй като е чудесен 4-звезден хотел, но ако се върна, бих предпочел да отседна в по-централен хотел, тъй като, въпреки че беше много добре свързан с метро и такситата имат голяма стойност, тъй като периферията ни караше да губим време при трансфери.

За онази първа вечер, в която отидохме Пазар Рибейра Сакра на вечеря. Много сергии с всякакви храни, десерти и коктейли и много добра атмосфера. Храната, която опитахме, не беше прекрасна и беше малко над цената, но само заради страхотната атмосфера, която имаше, си струваше да отидем!

В допълнение, онзи ден имаше диджей, който смеси търговски песни с бразилски ритми и ако вече бяхме анимирани, той ни насърчи още повече!

Предвид непознаването на гастрономията и езика, помолихме да споделим: мини тартар от сьомга (мини-мини), сандвич със свинско месо (да, разбира се, че нищо не разбрахме), крокети от треска и сирене, зеленчуци и скариди в темпура, пържоли от треска и гъбен шиш с пъдпъдъче яйце.

Тази нощ излезе малко извън контрол и ние се озовахме в Байро Алто, зоната на партито. Не се считам за най-пътувания, но на всички места, които съм посетил, никога не съм срещал толкова голяма площ с толкова много парти атмосфера. Те са улици и улици, пълни с барове и хора, които не знаят къде да отидат. Супер препоръчително!

Не пропускайте утре следващата глава от това пътуване, има още много какво да разкажете!;)