Идеята ни беше да го направим сами, тъй като така обичаме да пътуваме най-много, но всеки път, когато четем форум, нещата се усложняваха (те ви казват. Никой не говори английски! Всички индикации са само на китайски! е невъзможно да се движите сами!) Сега добре. можем да говорим от нашия опит, че това изобщо НЕ е вярно! Ние вярваме, че това може да се направи самостоятелно без проблеми, тоест трябва да отделите още няколко дни, в случай че възникне неуспех.

losviajeros

Ние, от страх от коментари и предвид факта, че разполагахме с ограничено време, взехме пакет с търговеца на едро TUI, наречен CHINA MILENARIA, за 15 дни/12 нощи.

Голяма част от това, което ще обясним в този вестник, направихме с ръководството и затова има места и цени, които няма да можем да посочим информацията.

Въпреки факта, че много от посещенията бяха ръководени, когато имахме малко свободно време, ние сами посещавахме градовете.

Китай е гигантски, не ви казвам нищо ново, градовете са огромни, това, което те считат за "малки градове", има поне 5 000 000 жители, а разстоянията между града и града, които посетихме, бяха около 1200 километра средно.

Тъй като сте толкова голяма държава, има много градове, които да посетите и всички те ви носят нещо ново, но мисля, че пакетът, който направихме, е много пълен.

Взехме от дома метро картата на Пекин и Шанхай и маршрута, който искахме да направим сами (всичко, което не идваше с водача). Да се ​​каже, че цената на билета не е фиксирана, тя се движи от разстояние, но е много евтино, ако я сравним с големите испански градове.

Използвах тази карта и тя е перфектна, защото е на двата езика: www.travelchinaguide.c. subway.gif + www.travelchinaguide.c. ay-map.jpg .
Бих ви посъветвал да намерите такъв за Сиан, въпреки че и той не е много важен.

В Испания изтеглих следните приложения, които бяха страхотни за мен там:
- MetroMan (в настройките можете да изберете града, в който се намирате и с активиран GPS той ви поставя на картата в допълнение към воденето ви между станциите)
- Туристическото ръководство на Пекин Улмон и Туристическото ръководство на Шанхай Улмон (Има перфектна карта на градовете, защото можете да го използвате без връзка с интернет, а също така, докато планирате пътуването у дома, можете да добавите местата, които ще посетите в раздела на и след като ги покаже на картата, за да не се изгубите. Ние го използваме много).

Веднъж в Китай, опознах приложението „Pleco“ благодарение на Игнасио, колега пътешественик. Това е много добре, защото можете да нарисувате знаците, които срещате по пътя, и това ви дава значението (това не е преводач, а по-скоро би бил речник).

Говорейки за интернет. Забравете за г-н Google, Maps, Instagram, Facebook. Изненадата ни беше, че с wifi-тата, които откривахме, можем ли да имаме достъп до Whassap и търсачката на Bing. В хотелите от веригата Holliday Inn трябва да използват чужд сървър, защото ВСИЧКО работи за нас там!

Различни съвети:
- Носете пари в брой, защото почти навсякъде, където можете да платите с VISA (освен ако нямате такъв от китайска банка)
- Пазете се от улични търговци, те ви дават фалшиви билети (случвало се е на мъж от групата)
- Вътре вали много (много)

Поради разликата във времето прекарахме нощта в самолета и в 08:00 сутринта пристигнахме на летището ПЕКИН, така че първия ден загубихме всичко между полетите, междинните кацания и промените във времето.

Самолетът е доста добър, особено след като беше много нов.

На летището ни чакаше нашият водач от ПЕКИН (Марта) и там срещнахме някои от онези, които биха били наши спътници в пътуването, общо бяхме група от 22 души, но в XIAN се разделихме и за останалата част обиколката останахме 13 души.

От летището бяхме прехвърлени в хотел ПРЕЗИДЕНТСКИ ПЕКИН .

*** Изображението е изтрито от Tinypic ***

След около час, тъй като имаше голям трафик, пристигнахме в хотела, разменихме пари на рецепцията, оставихме куфарите си и се скитахме из Пекин.

Метрото беше на 5 минути от хотела, (Fuchengmen L2) извадихме билетите (под 1 евро на билет) и първата ни спирка беше:

Йонхе Гонг или Храмът на ламата> Тибетско будистко място за поклонение. Представлява комплекс от няколко сгради. Видяхме стая, в която се събират монаси, за да се помолят, с тронове за Далай Лама (считан за бунтовник) и Панчен Лама. Перлата на храма е статуя на Буда, издълбана от един 18-метров труп от сандалово дърво.
(Всеки ден от 9:00 до 16:00 ч. Вход 25Y. (Метро: L2/L5 YongheGong)

*** Изображението е изтрито от Tinypic ***

Когато излязохме, отново взехме метрото и отидохме до:
Парк Jingshan или Coal Hill> Това е една от най-добре запазените императорски градини в Пекин. Въпреки че пътеките му са доста стръмни за ходене, струва си да ги проучите, защото от павилиона Wancheng Ting получавате най-добрите панорамни гледки към Забранения град.
Намира се до северния вход на Забранения град (Метро: L1 Tian´anMen W/E)

След това се разхождаме малко из околността и влизаме в някои от многото ХУТОНИ (стара зона на ниски и бедни къщи).

*** Изображението е изтрито от Tinypic ***

Отново взехме метрото (за да ходим и губим минути от деня на глупака), за да отидем:
Mercado de la Seda> Това е като търговски център със своите 5 етажа и множество магазини на всеки етаж, всички с фалшификати. Изтощително е какво трябва да се пазарите, тъй като те започват с много високи цени и ако не обичате да губите време, не е препоръчително да купувате, купихме средно твърд куфар (30 евро), дамско яке NORTHFACE (12 евро) и детски футболен комплект (7 €). (Метро: L1 Yonganli) .

Докато излязохме там, вече се стъмни и беше време за вечеря. Отидохме до нощния пазар Wangfujing (метро: L1 Wangfujing) .

Има много магазини и известните сергии за шишчета, където сервират личинки, сърца, скорпиони, змии и по-гадни неща. Дори и да не планирате да ядете нищо, струва си да погледнете.

*** Изображението е изтрито от Tinypic ***

Вървяхме по улицата към щандовете за храна, където ядохме, малко юфка и супа с юфка (и двете огромни, беше невъзможно да я довърша) на смешна цена (30 г.).