Северноамерикански пътешествия с Бари и Моник Зандър

активни

От Бари Зандър, Под редакцията на Моник Зандър, RVers, които никога не се отегчават

Каменният фар, окъпан в мъглив облак, си заслужаваше изкачването

Бяхме „C.F.A.“ - сега сме „Newfies“. Намираме се в Нюфаундленд [произнася се New’finLAND], което заедно със сестра си Лабрадор е едно от местата, които най-много ми беше интересно да посетя по време на това шестмесечно пътуване.

Добре, преди да стигна до темите в този блог, ще обясня, че „C.F.A.“ означава за Нюфаундлендърс, че ние "Идваме от далеч", местен жаргон за туристически. Ние се квалифицираме като „Newfies“, тъй като сме били „пронизани“, което означава, че сме участвали и оцелели в церемония, която тества нашата сила в този суров район в Северния Атлантик.

НАШИТЕ АКТИВНИ НАПРАВИ

Продължаваме пътуванията си през морските провинции на Канада, оставайки заети с

Подобно на Моби Дик, гигантският бял ферибот погълна десетки RV-та, коли и камиони

проучване, откриване, история и култура, благодарение на маршрута на нашия керван Fantasy RV Tours. Преди два дни се качихме на чудовищна фериботна лодка за 5½-часово преминаване през залива на Кабот от Нова Скотия до Нюфаундленд. След като подминахме фар, кацнал на пристан, през останалата част от пътуването ни обгърна мъгла. Това може да звучи като спад, но фериботът е практически луксозен, с много удобни седалки и функции като телевизори, интернет, кафене, ресторант, магазин за подаръци и други.

Можете ли да си представите гигантски гараж в открито море? Нашата платформа за камиони с дължина 50 фута беше погълната в огромната зона за паркиране на ниво 3, заедно с автомобили, моторни къщи и търговски 18-колесни.

Беше тъмно мрачно, когато слязохме в Port Aux Basques. Следвахме инструкции за около 25 мили до нашия къмпинг, където бяхме посрещнати от собственика Денис Кепингс, който ни инструктира как да стигнем до определения ни къмпинг.

Само няколко часа по-късно се качихме отново на автобус за обиколка на югозападната част на огромния остров Нюфаундленд. Изумителен факт: провинцията (без лабрадор) е по-голяма от Япония. И още една: В провинцията има 1000 общности, някои от които се състоят само от няколко къщи в дивата природа.

Обиколката ни отведе на много километри по изолирани двулентови пътища. Преобладаващата природа беше тъмносиният и зелено-синият океан от едната страна, с много зелени хълмове от другата и зашеметяващи блестящи езера с всякакви размери и форми между тях. Представяйки нашия урок по култура на Нюфи в автобуса за пътуване, Алис, съпруга на Денис, мултиталантна домакиня и местно шест поколение (поне).

След обиколката забавлението започна! Алис и Денис се обединиха, за да проведат Screech-In. Вместо да ви почерпя с подробности, ще запазя това за вашето посещение. Това, което ще кажа, е това това беше шум! Дори и най-самодоволните в нашата група се ревяха от смях и се наслаждаваха на пасажа от C.F.A. до Нюфи.

Част от строгата церемония по въвеждането на тържествения екран В включени усилия и внимателно стъпване.

Вчера открихме друга северноамериканска часова зона. В допълнение към четирите в континенталната част на САЩ и още една в Аляска, минахме през атлантическото време и сега сме настроили часовниците/часовниците си за още половин час за нюфаундлендско време. Да, има часова зона в Нюфаундленд, така че когато е 8:30 тук, в Ню Йорк е 7:00. Изглежда никой не знае защо.

ТОУТИН ... РИМУВА С КУХНЯ

Тази вечер вечерята за членовете на кервана беше лосова яхния. На вкус имаше точно като говеждо яхния. Но не "всеки" (така говорят тук горе) ... не всеки да ядеш е това, с което си свикнал.

Не сме опитвали „путин“, нито пък сме нетърпеливи. Путинът е местна смес от морските земи, която започва с пържени картофи, покрити с разтопена извара (или извара). Над това се излива сос и след това се добавят други неща, за да го индивидуализирате. Разбрах, че путинът вероятно произлиза от средноанглийския „пудинг“, с който няма никаква прилика.

Dulse. UGH! Това е не само придобит вкус, но дори справянето с миризмата е предизвикателство. Dulse са водорасли, специално приготвени като закуска. Дори се използва в чай, но със сигурност не е моята чаша ... и все още не сме виждали „цигулка“, но тя ми беше описана като вид аспержи с връх, който е във формата на цигулка.

Споменах рулца от омари в по-ранен блог, открит в цяла крайбрежна Нова Англия, който е предимно омар с малко майонеза на кок. Днес направихме първото си „Руло McLobster“ под Златните арки, „От водите на Атлантическия океан, сочно месо от омари, комбинирано с целина, зелен лук и лек сос в стил майонеза с нотка лимон, върху легло на настъргана маруля. " Харесваме версията на Monique по-добре.

ПАСИВНО НОВООТНОШЕНИЕ

Езера и хълмове образуват красивата спокойна провинция на Нюфаундленд

Разхождаме се из музеи (няколко при това пътуване), разглеждаме картини и скулптури, размишлявайки какво означават по-интересните за нас. Понякога името на творбата показва намерението на художника, но не винаги и често е нещо като „Жена в мисъл“. Няма помощ.

Караван пътуването като нашето включва обиколки на градове и селски райони, където можем да посетим места от местно значение или красота. Бихме могли да направим това сами, разбира се, и това ще ни осигури концептуална памет, но подобно на обясненията с произведения на изкуството, ние намираме по-голяма стойност в това да знаем какво ни заобикаля чрез факти и прежди. В повечето случаи не бихме се впуснали в множество обиколки сами; все пак, когато групата се качва на туристически автобус до забележителността, почти винаги научаваме много от разказа на водача.

Пътувайки по криволичещите пътища през Югозападния Нюфаундленд, направихме извадка за какво става въпрос в района. Изкачихме се до каменен фар; видях провинция, която е красива и очарователна. Минахме постоянно покрай малки тъмносини сладководни езера и езера с фонове на склонове и дори планини със снежни петна, които все още се виждаха в средата на юли. Няколко водопада, няколко бързащи поточета.

Нашият водач Алис ни увери, че хората са най-приветливите тук, винаги са готови да помогнат на своите братя. Видях петима рибари, седнали на върха на масите покрай пристанището, и се осмелих да побъбрим с тях. След първоначалното ми въвеждане на „Здравей, аз съм турист“ (което кара Моник да се свива), бях изненадан, че ги намерих много подходящи, отговаряйки на моите въпроси и питайки за мен. Доказано е, че Алис е права.

ДУЗИНИ ВЪЗМОЖНОСТИ

Една точка, която искам да подчертая, е, че въпреки че сме с група, следвайки графици, съставени далеч предварително, ние все още можем да се подвизаваме сами, като днешното странично пътуване, за да видим The Arches, драматично скално образувание на морския бряг. Няма толкова много градове по пътя, но ние сме в състояние да спрем, както ни харесва, да пазаруваме, както ни харесва, или просто да преминем към дестинацията на вечерта.

Тихо, наслаждавайки се на тревистия хълм по протежение на залива на Кабот, беше самотен карибу.

Продължаваме да развиваме приятелства с нашите съпътстващи пътници, като все още трябва да преодоляваме, без да помним всички имена, но изглежда знаем кой се интересува от какво и дори повечето кучета от техните стопани. Наслаждаваме се на общуването, като същевременно се възползваме от шансовете често да бъдем сами.

В крайната бележка. Наистина ми хареса да прочета книгата „Новини за корабоплаването“ (направена във филм) за семейство, което се премести в Нюфаундленд. Според Алис то можело да бъде поставено навсякъде в провинцията, но вероятно било напълно измислено. Разочарование, но поне трябваше да видим моста на Джеси Стоун в Нова Скотия.

От „Никога не отегчени RVers“, Ще се видим по пътя.

ЗАБЕЛЕЖКА: Докато се подготвяме да се качим на ферибот до Лабрадор, имах няколко минути, за да подготвя тази статия И интернет връзка. На всяка спирка се борим с въпроса дали ще имаме WiFi и услуга за мобилен телефон. Поне половината сме имали и двете.

КОМЕНТАРИ към предишни блогове:

[С изключение] ОТ МАРИ ХАНСЕН - „От днес, събота, бяхме в Ню Брунсуик, Нова Скотия и Нюфаундленд-Лабрадор, като Остров Принц Едуардс беше насрочен за две седмици.

И благодарим на CHARLIE WEBBER за неговите съвети към пътуващите: „Ние също работим в Halifax West KOA и знаем, че резервациите им за лятото в момента стават тежки, така че това може да е индикатор за други къмпинги в тази част на Нова Скотия . Имайки предвид вашето планирано пътуване до канадските морски води, може да помислите за резервации. "