Казват, че Свети Патрик поклонници 40 нощи в него. Има и един вид поклонническа пътека, която започва от близкия град. Последната неделя на юли има поклонение и много хора отиват, както всяка неделя, ако времето е добро. Намира се до град Мъриск. Има много голям паркинг, срещу заплащане, но и той не е много скъп, максимумът е 3 евро и трае цял ден. Има 2 кафенета, едната от тях е информационният център, а другата е камион. Те ви наемат стик, те са буквално пръчки, те не са туристически щеки. Има мивки.

много хора

След като започнем да се изкачваме, времето започва да се променя и започва да се замъглява, но все още не заплашва мъченията. Също така бяхме забелязали, че има съвет от ирландската метеорологична служба за силен вятър от 60-90 км/ч. Официалната метеорологична връзка в Ирландия:

Началото е пълно, голямо или много малко, което ви кара да се подхлъзвате. Докато се качвате нагоре, трябва да свалите дрехите си, когато започнете да се изкачвате, и по-късно да ги облечете отново, когато се вдига вятър, който ви оставя замръзнали. Всеки път, когато се изкачваме въздухът е по-силен. Изкачването е горе-долу по права линия, докато стигнете до точка на пътя, тя се обръща надясно, тази точка е между две планини, защото тук партито започна, вятърът беше толкова силен, че не можахме да напреднем и Аз не съм перухар, точно там имаше като купчина материал, покрит с пластмаса, задържана с много камъни, защото се укрихме там за известно време, ние и още двама души, докато изглеждаше, че малко се разхлабва и опитахме продължавам. В този момент бяхме на около 500 м, не ни трябваше нищо повече от изкачване на още 200 метра височина. Продължихме няколко минути и виждайки, че вятърът затруднява много придвижването напред, решихме да се обърнем, опитвайки се да се върнем през предишната точка, която беше толкова ефирна, че трябваше да спрем отново, и този път преминавайки от една крайност на друг ни струва много, въздухът буквално ни влачи, хората, които се качиха да бъдат убежище там, където бяхме и други хора вече не смееха да минат.

Когато слизахме по въздуха, ставаше по-малко забележимо и минахме покрай много хора, които започнаха да се катерят, с обувки, без подготовка или нещо друго. но добре всеки ще знае. Пред паркинга е паметникът на хората, които е трябвало да емигрират от Ирландия в други страни поради глада и ако продължим по пътя, ще стигнем до абатството Мъриск, което е в руини и се използва като гробище.

Ние се възползвахме и останахме да ядем в информационния център и точно когато не седнахме да ядем, започна да вали и видяхме как вятърът движи дърветата доста силно, по това време се сетихме за всички хора, които бяха започнали да изкачване, което ще срещне наполовина буря с мляко и зверски вятър. Трябваше да изчакаме известно време след ядене, за да се забави малко, за да продължим към последната ни дестинация за деня и където беше и настаняването ни. Използваме възможността да преминем през пътя, който свързва Луисбърг с Делфи, счита се за живописен маршрут. Това е и място с известна история, тук гладната разходка се е състояла през 1849 г. Според местната история и при много лошо време 400 души са загинали по пътя от Луисбърг до Делфи и обратно. Очакваха да получат помощ и храна от собственик на земя, който им беше отказан. Истината е, че на този участък от пътя до жилището не можахме да му се насладим или да видим нищо, падна воден излив, който понякога затрудняваше виждането на колата отпред, бяхме много бавни.

Крайната ни дестинация е Килари Харбър, единственият фиорд в Ирландия, на 10 мили навътре в сушата и на повече от 150 фута дълбочина в центъра, въпреки че някои научни изследвания предполагат, че вероятно никога не е бил остъклен. Също тук имаме настаняване в село Leenaun. Когато пристигнем, продължава да вали с по-малка интензивност и тъй като все още е рано да отидем до B & B, влизаме в една от кръчмите за пинта, трябва също да кажа, че този град е много малък, само с една улица, много малък супермаркет и 2 кръчми. Кръчмата, в която влязохме, се нарича Gaynor's и тя се пръска! Няма място за никой друг, всички фермери и фермери в района са там, разбрахме по-късно, защото пред него има огромен паркинг и там бяха всичките им коли с ремаркетата за добитък, също разглеждайки снимките, които висят, видяхме изрезки от вестници, сякаш е заснет някакъв филм, сериал или документален филм, който по-късно в квартирата и гуглинето видях, че е заснет филм: Полетата. Тази кръчма е една от най-автентичните, в които съм бил по време на това пътуване.

За вечеря избрахме единствения ресторант в града, ресторант Blackberry, отидохме малко да видим какво открихме след преживяването в кръчмата, но истината беше, че бяхме много приятно изненадани, това е малко място, около 10 маси най-много, но когато влезете, вие знаете, че те се грижат за детайлите, те бързо се грижат за вас, създава ми усещането, че една семейна двойка го приема, препоръчват ястията за деня и ви дават меню. Те имат ирландска яхния, но тъй като се чувствам колеблив между това и ястието на деня и когато попитам собственика, съмненията ми се изчистват, избирам ястието за деня, което също е агнешко, бут, но бавно. Те идват придружени със зеленчуци и сос и той буквално се топи в устата ви, впечатляващо ! Не обичам да потапям хляб в сос, никога не го правя, но този път го правя! с това казвам всичко. Те също имат обширна винена листа, те също имат занаятчийски бири, но те не са в менюто, ако го попитате, той ще ви каже коя има и той ще обясни малко разликата между тях, накрая имах независим Connemara Червен ейл. Общо два агнешки бутчета, диетична кока-кола, занаятчийска бира и кафе 46,50 евро. Не е евтино, но качество, количество и цена ги виждам правилни.