Пътуването през Калифорния винаги е било мечтата на живота ми и това е, че за тези от нас, които са израснали с тези гимназии от деветдесетте години в Бевърли Хилс, именията в Бел Еър и плажовете в Малибу, Калифорния, са митични дестинация. И истината е, че не разочарова!

калифорния

В този пост ще намерите.

Как да подготвим 15-дневен маршрут до Калифорниян

Организирането на 15-дневен маршрут през Калифорния изисква малко свиване на главата, особено избора на спирките, които ще бъдат направени, и сравняването на много, така че цената да не отиде твърде далеч. Ето защо започнахме да подготвяме пътуването предварително (през април, за да летим в края на август) и след като решихме бюджета си и местата, които най-развълнувани да посетим, заключихме, че най-доброто беше посвети 15 дни на пътуването до Калифорния, въпреки че съдбата дава достатъчно, за да бъде от пътуване цял месец.

Полетите бяха първото нещо, което купихме . Истината е, че възможностите не са много, летете до Сан Франциско или Лос Анджелис (ако ще включите Лас Вегас в маршрута, можете да летите и до неговото летище), затова избрахме по-евтиното, в нашия случай Сан Франциско . Идеалното при този тип пътуване е да стигнете до един от тези два града и да се върнете от другия, но колкото и да сравнявах полети и компании, тази опция винаги имаше абсурдна цена (абсурдно скъпа, разбира се).

Преди да започнете да проектирате маршрута си, ето списък със съвети, които ще бъдат много полезни при пътуване до Калифорния:

Нашият маршрут по Западното крайбрежие

С първата и последната точка от нашето пътуване бяха решени (емблематичният град Сан Франциско), трябваше само да проектираме маршрута, пъзел, който започнахме с ентусиазъм и в крайна сметка ни създаде повече главоболие, докато най-накрая успяхме да се поберем желаните дестинации на точните дати. И това ли е като проектирайте маршрута през Калифорния това беше най-сложната част от пътуването.

Маршрут на пътуване: Какво да видите в Калифорния

• Ден 1 -Сан Франциско - Монтерей. Пътуването започва!
  • Ден 2 -Монтерей - Пасифик Гроув - Маршрут 17 мили Драйв - Кармел

Разходка из рибарското селце Монтерей и живописно шофиране, завършило в Кармел, този район на Калифорния просто ни обичаше. Нашият хотел в Монтерей: Monterey Surf Inn

• Ден 3 - Природен парк Пойнт Лобос - Биг Сур - Пиедрас Бланкас - Замъкът Хърст - Сан Симеон

Както можете да видите, това беше интензивен ден по нашия маршрут. Пътувахме от Монтерей до Сан Симеон, като правехме всички тези спирки. Тук ви казвам всички подробности за третия ден:

Една от спирките, които ми харесаха най-много, беше посещението на впечатляващия замък Хърст, имение в рамките на национален парк, построен от американски магнат в Сан Симеон.

• Ден 4 и 5 - Света Варвара

Санта Барбара е един от градовете на брега на Калифорния, където е удоволствие да се разходите, да хапнете навън (има много ресторанти, от които да избирате) или да пазарувате. В него прекарахме релаксиращ уикенд, наслаждавайки се на слънцето и неговите плажове.

Какво да видим в Санта Барбара:

• Ден 6 - Ангелите

Въпреки че преминаването ни през кино меката беше доста мимолетно, тези 24 часа в града ни дадоха много. Вижте всичко, което направихме по пътя си през Лос Анджелис:

• Ден 7 - Universal Studios Холивуд

Със сигурност на вашата спирка в Лос Анджелис искате да посетите някои филмови студия. Избрахме Universal Studio и наистина се забавлявахме много.

• Ден 8, 9 и 10 - Лас Вегас

• Ден 11 Полет Лас Вегас - Сан Франциско
  • Ден 12, 13 и 14 Сан Франциско

- Сан Франциско: Голяма автобусна обиколка - Crocket Street - Golden Gate

- Ден 13 Сан Франциско: Алкатраз - Саусалито - Нощен тур

- Ден 14 Сан Франциско: Рисувани лейди - Пристанище Фишър - Юнион Скуеър

• Ден 15 Вкъщи

Как да решите кой маршрут да поемете

Когато избирахме местата, които щяхме да включим в маршрута ни през Калифорния, първото нещо, за което си помислихме, беше видът пътуване, което искахме да направим, и това, от което бяхме готови да се откажем, защото за съжаление всичко не се вписваше в нашето планиране. Това са някои неща, които е добре да помислим за проектиране на маршрута:

Мили по пътя . Вече е известно, че разстоянията в САЩ са големи, а в нашия случай само едно от двете задвижвания. Така че, за да попреча на съпруга ми да получи синдром на таксиметров шофьор, нашият маршрут няма да включва много часове на кола на ден (единственото дълго пътуване беше от Лос Анджелис до Лас Вегас).

• Най-интересните области . Тъй като не можете да посветите един и същ брой дни на всичко и да го видите с еднаква интензивност, ние избираме коя област да видим по-спокойно. Брегът между Сан Франциско и Лос Анджелис, с неговите рибарски селища, скали и морски лъвове ни призова много, така че това беше избраният.
  • Включете Лас Вегас . Градът на греха беше една от точките, които не искахме да пропуснем, затова трябваше да изравним маршрута, за да не минем през него през уикенда, когато цените на хотелите се покачват, които не виждате.
  • Повече град или повече природа? Да имаме време да посетим Сан Франциско и Лос Анджелис беше нещо, което искахме, затова решихме да им посветим повече време и да не посещаваме големите национални паркове на Калифорния, като Йосемити (и по този начин да имаме извинение да се върнем там още една година).
  • Тематични паркове . Дисниленд е една от точките, които много хора включват в маршрута си, но в нашия случай решихме да се задоволим с парк, който ни хвана под ръка, Universal Studios в Лос Анджелис, и истината е, че посвещаваме един ден на този тип свободното време беше много добро.

Бюджетно пътуване до Калифорния: колко харчим

Предприемането на 15-дневно пътуване до Калифорния не е евтино. Между разстоянието, че човек не ходи там за уикенд и че Калифорния е един от най-скъпите щати в САЩ, в крайна сметка пътуването оставя за връх, но без съмнение е уникално изживяване, което си струва да се спести през цялата година .

Когато започнахме да организираме пътуването до Калифорния, разбрахме това договорете го с агенция или го създайте сами Излезе на горе-долу същата цена. Въпреки че обикновено не договаряме пътувания с агенции, тъй като в моя случай ми е приятно да го организирам почти колкото пътуването, този път искахме да поискаме оферти и да видим какъв маршрут предлагат. Тъй като никоя агенция не отговаря на нашия идеален маршрут, решихме да запазим първоначалния си план и резервирахме полети, хотели и атракции отделно. По този начин получаваме и по-добри хотели на същата цена от тези, предлагани от агенциите.

Цените, които показвам в публикацията, се отнасят до разходите за 2 човека.

Хотели в Калифорния

• Общо изразходвани 1700 евро (плюс курортна такса от 66 долара в хотели в Лас Вегас).

За нашето пътуване избрахме хотели от среден клас (3 * - 4 * в Лас Вегас). Жилищата в Калифорния обикновено са много скъпи, особено в някои от точките на нашия маршрут, като Санта Барбара и Сан Франциско, така че да получите нещо евтино и умерено прилично е почти невъзможно .

В Лас Вегас можете да получите добри цени, ако останете през седмицата, много повече, ако изберете хотели извън ивицата (въпреки че тази опция не е силно препоръчителна, тъй като много време се губи при трансфери). В хотелите в Лас Вегас трябва да вземете предвид, че мнозина налагат такса, наречена курортна такса, която се заплаща в самия хотел и е около 33 долара на вечер. В нашия случай при резервация цената на дневната ставка беше посочена с дребен шрифт, така че предварително знаехме колко ще трябва да платим.

Повечето хотели, които избрахме, имаха безплатен паркинг (особено се препоръчва в Сан Франциско, където паркирането на улицата е много скъпо), но не включваха закуска, въпреки че много от тях имаха хладилник и микровълнова фурна в стаята. В тази публикация за хотели в Калифорния можете да видите къде сме отседнали, колко сме платили и още съвети при извършване на вашата резервация.

Полети

• Полети до Сан Франциско 1 654 евро
    • Полети Сан Франциско - Лас Вегас $ 132

Има все повече и повече нискотарифни авиокомпании, които летят до Сан Франциско или Лос Анджелис, като Level и Norwegian Airlines, макар че за да получите добра цена, може да се наложи да изберете полет с междинна кацане, да се откажете от ястията на борда или чекирания багаж. В нашия случай предприехме директен полет (летенето не е едно от любимите ми занимания, така че ако мога да спестя престой по-добре от по-добре) от KLM, с включена регистрация на багаж и храна на борда, въпреки че изборът на място е платен отделно.

За изберете къде да седнете в самолета, в който използваме мрежата SeatGuru, предлагащи карти на местата и отзиви на пътници По този начин можете предварително да разберете дали седалката ви не може да се отпусне, дали е близо до банята или има място между седалката и прозореца и няма да можете да се поддържате, за да спите, наред с други неща.

Въпреки че е дълъг полет (тръгнахме от Амстердам и ни отне 12 часа), истината е, че не беше твърде тежък за нас. Предложението за развлечения на самолета (с отделни екрани с контрол, без докосване) не беше лошо, а хостесите преминаваха на всеки две на три с храна (между другото доста добра), закуски, горещи кърпички ... така че те държаха забавляваха.
    За да отидем от Лас Вегас до Сан Франциско, ние също избрахме самолета, тъй като вътрешни полети в САЩ Те излизат на доста добри цени. Летяхме с нискотарифната авиокомпания Frontier, много подобна на която и да е от нискотарифните авиокомпании в Европа, въпреки че за разлика от тях ни предлагаха безплатна напитка по време на полета. Полет с Frontier Airlines Има особеността, че ако искате да вземете ръчния си багаж със себе си, трябва да платите ($ 35), докато ако го проверите, е безплатно. В нашия случай, тъй като вече бяхме регистрирали багажа (25 долара на куфар), решихме и да проверим ръчния багаж.

Наемане на кола

• Наемна цена € 308
    • Премиум застраховката харчи € 7 на ден
    • Разход за GPS 150 €

След сравнение на различни компании за отдаване под наем, намерихме на уебсайта на Hertz a специална отстъпка за наем в САЩ. които обикновено са активни през лятото, затова направихме резервацията при тях.

За да наемете кола, ние винаги сравняваме цените на официалните уебсайтове на компаниите за отдаване под наем. Вярно е, че при онлайн сравнителите обикновено има много добри цени, толкова добри, че не сме много доверчиви. Отрицателните мнения, които тези уебсайтове обикновено имат, са доста изостанали (посредниците са трудни за връзка, договори с много малки букви, като ограничени километри, политики за редки горива и т.н.), така че да се гарантира наемаме директно на уебсайта на известна компания.

Няколко дни преди да се присъединим към техния клиентски клуб онлайн и безплатно и по този начин прескочихме опашката на летището, тъй като те имат специален гише за членове, което оценихме след толкова дълъг полет.

Офисът не ни поиска международна шофьорска книжка, макар че в случай, че мухите го взехме, те ни информираха, че ако сме женени, всеки от нас може да шофира, без да плаща допълнителен шофьор. Тъй като щяхме да прекараме много часове по пътя, решихме да изберем автомобил от среден клас и, слава богу, го направихме, защото американците карат танкове повече от колите, така че наемането на кола от група А не е добра идея. В самия офис сключихме застраховка с пълен риск, която за щастие не трябваше да използваме. Вече бяхме платили за GPS и колата онлайн, което беше по-евтино от плащането в офиса за наемане.

В нашия случай взехме колата в Сан Франциско и я върнахме в Лас Вегас, което не направи прекалено скъпото наемане, тъй като това е много търсена опция при тези пътувания и ни позволи да отделим много часове извън пътя.

Екскурзии и посещения

Екскурзиите бяха още една от големите разходни позиции при пътуването ни до Калифорния. Билети за национални паркове, посещения на паметници, шоу програми, тематични паркове ... във всеки град, който посещаваме, намираме много места, които не сме искали да пропуснем. За щастие, преди да излезем от дома, вече бяхме избрали посещенията, които щяхме да направим, и в повечето случаи премахна билетите. По този начин успяваме да контролираме малко разходите, като търсим отстъпки онлайн и не сме полудели, решавайки какво да видим на всяка наша спирка.
    Това бяха всички билети, които платихме по време на нашето пътуване по западното крайбрежие:

Отстъпки за пътуване в Калифорния: как да платите по-малко

Въпреки че за това пътуване не беше лесно да намалим разходите и да намерим големи отстъпки, това бяха някои от нашите Начини за спестяване при пътуването на западното крайбрежие:

• Настаняване: Когато резервирахме хотели, ние избрахме уебсайтове за резервации, където бихме могли да използваме купони за отстъпки, които сме намерили преди това онлайн или които самите уебсайтове са ни изпратили чрез своя бюлетин (като Hoteles.com, Expedia и eDreams). По този начин успяхме да спестим около 200 евро обща сума. Освен това взехме всички хотели с безплатна анулация и сравнявахме цените до последния момент, в случай че паднат или намерим по-добър. В този пост можете да видите колко спестяваме във всеки хотел.
    • Полети: Сравнявайки цените, успяхме да спестим няколко евро (макар и не много), като закупихме полета от уебсайта на Delta Airlines, вместо от KLM, което е компанията, с която в крайна сметка летяхме. Всъщност вече проверихме, че полетът, който двете компании предлагат, е един и същ (полет на Delta, изпълняван от KLM), но по някаква странна причина наемането му на уебсайта на Delta беше малко по-евтино.
    • Билети и екскурзии:

Universal Studio LA: купихме билети от уебсайта на Viator, използвайки код за отстъпка, който намерихме онлайн и спестихме 10%

Alcatraz и Big Bus Сан Франциско: Използваме същата отстъпка на Viator и спестяваме 10% от тези обиколки

• Цирк на Слънцето: чрез записване за бюлетина на хотела Bellagio и закупуване на билети за шоуто ИЛИ от техния уебсайт имахме достъп до специална цена.
  • Трансфери: За да се придвижваме в Сан Франциско, използвахме компанията Lyft (конкурент на Uber), която ни даде 5 долара отстъпка за до 10 пътувания за откриване на сметка.
  • Надявам се, че цялата тази информация ще ви бъде полезна за подготовката на това невероятно пътуване и ако имате някакви въпроси или коментари относно вашето пътуване, не се колебайте да ми пишете.