• Испански форуми
  • Южнотихоокеански форуми
  • Форуми за Южна Америка
  • Форуми от Близкия изток

Току-що пристигнах от круиз през норвежките фиорди и Северния нос по Тихоокеанското крайбрежие. Те ми таксуваха на луксозна цена за лоши услуги. Само един човек от работниците беше испанец. Останалите говореха малко испански, но не достатъчно, за да ви измъкнат от важните съмнения.

форум

Сервитьорът в кабината не разбира испански. Когато се нуждаеше от нещо, трябваше да го намери, да го предаде в кабината и да му покаже от какво се нуждае. Два пъти ми свърши гела за баня и веднъж без тоалетна хартия.

Туровете са измама. Рисуват ги много хубаво, за да ухапеш куката и след това не ти дават дори половината от това, което обещават. Само едно от резервираните от мен си заслужаваше: Хелесит до Гайрангер. Ако имате и късмета да имате каталонски водач на име Олга, ще прекарате един незабравим ден. Тази на най-изискания Берген, истинска измама. Дори не мислете да го резервирате. Берген е малък град, който си заслужава да се забие.

На островите Лофотен трябва да резервирате обиколка с носа, ако искате да слезете от кораба. Наех тази с ледени скулптури. Прекарахме практически целия ден в автобуса, слизахме само, за да хапнем на маси с много малко място и още една спирка при ледените скулптури. Не си заслужава. Тогава бях информиран от испански водач, че панорамният Лофотен е по-добър.

Бюфетите, освен че са малко разнообразни, не се адаптират към времето на хранене, което имаме ние, испанците, и когато отидете да хапнете в 14:00 вечерта, не остава нищо и почти всички са затворени, така че трябваше да яжте в 13:00, ако искате да хванете нещо.

Вечерите са малко по-прилични, макар и без подчертаване.

И качването, и слизането е истински хаос. Бяхме договорили транспорт от летището до пристанището и обратно. На летището нямаше персонал на Costa Cruises при обратното пътуване, летището в Хамбург беше бъркотия.

Те ви казват в рекламата да вземете лаптопа или таблета си, за да се насладите на Wi-Fi. Лъжа, нямаше налична wifi точка. Ако искате Wi-Fi, трябва да платите 10 евро на час, в допълнение към първоначалното плащане от 3 евро, за да се регистрирате.

Накратко, разочарован съм от круизите по Коста. Таксираха ми почивка на цената на златото, но ми предоставиха малко и недостатъчни услуги.

184 отговора в тази тема

Що се отнася до използването на Wi-Fi, това е еднакво във всички спедиторски компании, най-добре е да изчакате да бъдете на сушата и да се свържете, а екскурзиите винаги ги хващат отвън, договарям ги с екскурзии за круизи и е било добре за мен, сервитьорите да Вярно е, че повечето са китайци, пакистанци или индианци, извън Pullmantur се случва повечето от същото.

Коста изобщо не ни хареса, ние сме редовни круизни пътници. Винаги сме били с Royal Caribean🌿🌿🌿искахме да се срещнем с друга компания, открихме, че това е ужасна🙈🙈🙈 лоша храна, без вода, без бюфет, когато пристигнете. Мръсни басейни. неприветлив персонал. НИКОГА ПОВЕЧЕ

Радвам се да видя отзива ви за круизи по Коста. Току-що дойдох от едно в източното Средиземноморие и дори завърших фирмената шапка. Опитах се да предявя иск за самата лодка, но това не може да се направи, тъй като италианският регламент не го позволява, както ми обясниха. След няколко дни ще видите моята критика, че се подготвям добре обоснована.

Сърдечен поздрав. Карлос

Отидох на 2 крайбрежни круиза и изглеждаше невероятно преживяване, не намирам лоши неща за тази компания, те са организирани, храната е добра, държавата е много добра, вярно е, че не говоря много Испански, но така се учи.

Ние също бяхме разочаровани от круизите по Коста. Те ви казват да не се тревожите за нищо и тогава е обратното, дезорганизация, хаос, дезинформация.

Моята оценка, направена на страницата Costa, беше следната:

Какво не ни хареса:

- Отидохме с две бебета в двойна карета. Накараха ни да го оставим на входа на самолета и ние не го възстановихме след час качване на борда и докато трябваше да преминем през всички контроли с децата на теглене. От самолета до летищния автобус. От летището до автобуса до кораба. Завършихме с разбит гръб.

- На предпоследния ден беше обявено спиране на тока, но без да се съобщава продължителността и те казаха, че това може да повлияе на работата на асансьорите. Разрезът отне около час. В 10.10 ч. Се обадихме на рецепцията, за да ни помогнат да се качим в колата, тъй като жена ми има заболяване на гърба. Те отговориха, че не могат да ни помогнат, защото се срещат и трябва да изчакаме времето, през което е продължило спирането на електрозахранването, когато тогава проявих гнева си, ако ми предложат да ни помогнат. Двама души трябваше да се качат, въпреки че имаше трети, който изглежда има твърде много ивици, за да помогне.

- Най-лошият ден, който ядохме, беше, когато известният готвач с звезда от Мишлен готвеше. Макароните с черупчести мекотели бяха повече или по-малко годни за консумация, въпреки че за ястие със сардински претенции черупчестите месо бяха препечени и поредицата от подметки, която като такава се продаваше, но никой не беше убеден, тъй като беше очукана, беше твърда и никак вкусна. За мен masterchofff. Останалите дни, храна с излишни сосове и нискокачествени суровини, хиперкалорични десерти и съвсем не средиземноморска диета.

- Развлекателните дейности както на мост 11, така и на театъра нямаха културен интерес.

- Персоналът като цяло е доста добър, с изключение на някои случаи, когато например поискахме да загреем малко бебешка храна и ни изпратиха от едно място на друго, докато намерим точното място, без да ни придружаваме на правилното място или да ги молим да попълнят нашите бутилки с вода и ни кажете да Това би струвало € 3,5 или не биха могли, зависи от това кои сме поискали, когато са включени напитки Почистването доста лошо. Накараха ни да напуснем кабината в 8 часа сутринта в последния ден, уж за да подготвим каютите за новите гости, но истината е, че когато пристигнахме имаше петна от предишни гости. Например от вътрешната страна на вратата на банята. Тръгнахме и там те останаха и си представям, че ще продължат да бъдат.

Последният ден чистачът ни помоли да заобиколим мост девет, тъй като имаше много чисти чаршафи на пода, имаше само синя пластмаса, за да им се предотврати контакт с пода, когато частиците на килим с обикновен транзит те остават в спиране. Но целият коридор беше пълен с препятствия по всяко време, коли, прахосмукачки. което го прави непроходим.

- Обадихме се на Коста, за да разберем за вида на магазините на борда, в случай че има предмети за грижа за децата, те ни казаха, че ще намерим памперси, бебешка храна. Веднъж на борда проверихме, че информацията е невярна.

В крайна сметка тази компания досега не е успяла да изравни щастието ни. Оставям много неща на себе си, но мисля, че с това, което ви казвам, вече имате основание да преосмислите услугата и маркетинга, с които се хвалите толкова много.

Остарели съоръжения, малко забавления, те не знаят как да си направят мохито, нужна им е проклетата карта за всичко, дори чаша вода. Времето за екскурзии е оскъдно и лодката може да върви по-бързо, за да удължи престоя в различните мащаби.