Четвърт финали

След тих полет пристигнахме в Киев с инструкциите да се обадим на Инна веднага щом кацнем, за да ни вземе съпругът й, за да ни разпознае, щеше да носи шал от Испания на врата си, може би не беше най-добрата идея с 35º, които той направи и че те бяха като добър удар в лицето.

Без прекалено много трудности така се оказахме. По пътя към дома Улад (така се казва съпругът) ни разказваше как се живее еврото в Киев и нещата, които можем да правим из града. Попитахме го за типичната храна там и за цените, особено евтини, които ще намерим. Усещанията при влизане в къща, която не е ваша и с непознати хора, са рядкост, чувствахме се неудобно, въпреки че от първия момент те се отнасяха към нас, сякаш сме още двама от семейството. Онези дни щяхме да спим в хола (който е обичайната стая на хлапето, Ярослав, 14).

серджо
На площад Киев
Откриване на Фен зоната

Без време за разопаковане, те ни предложиха да ни покажат центъра на Киев и Фен зоната (пространство, създадено за всички фенове, където хората играят игри, пият бира, вечерят и гледат игрите на гигантските екрани, създадени за повод). Преди да тръгне и като взе предвид референтните цени, които Улад ни беше дал на колата, Карл попита дали 50 ще ни стигнат да прекараме нощта, на което Инна отговори, че дори ще имаме повече от достатъчно, и то без проблеми! Не можехме да повярваме, променихме 850 гривна (промяната е около 10 гривна за евро) и щяхме да нощуваме, истината е, че всичко сочеше към шибан!

Международният екип. Ненадмината!
Изстрелът на Street Tigre

Последици от играта на 4 часа и половина на улицата ...
Познавайки Киев
Първата жена във войната
Да атакува
В чест на Втората световна война
Ако си спомних името
Бих го казал ...
На гара Киев

Потърсихме влака си на екраните и имаше само един, който отиваше в Донецк в 19.49 ч., Това сигурно беше ... Все още имахме половин час да чакаме, добре се справяме! Качихме се до зоната на платформата и 20 минути по-късно видяхме, че те са дали платформата на предполагаемия ни влак ... но ... изчакайте ... нашият влак е в 7.41 ... номер 120 ... този влак е 38 ... в 7.49. Не можех да повярвам ... къде по дяволите е нашият влак. Бяхме проверили времето и влака номер 3 пъти всеки (на билета на украински разбира се) ... но беше на четвъртата проверка, когато разбрахме, че нашият влак е тръгнал в 17.37 ... докато бяхме вкъщи и правехме час ... 19:41 влакът беше нашият обратен влак от Донецк до Киев за 28-и ... имаше 20 минути, докато този влак тръгна и нямахме билет за Донецк. Не можех да повярвам, цялата организация от месеци до лайна за секунди. Ако не взехме този влак, щяхме да пропуснем четвъртфиналната игра, тъй като следващата (без места) щеше да тръгне на следващата сутрин ...

Първият клас беше страхотно страхотен, кабина и за двама ни с климатик (бихме го оценили още повече, когато се върнахме, когато открихме третия клас). Във влака срещнахме испанци и французин, които живееха в Австралия и с които разговаряхме и обменяхме мнения до 00.00 часа. Колко готино да споделиш всички тези преживявания с други фенове, които възлагат същите надежди като теб, но с друг отбор, твърде лошо, че един от двамата беше на един ден от края на мечтата, кой ще бъде от двамата? След като той си тръгна, започнахме да правим транспаранта, който искахме да излепим на стадиона, така че отново си легнахме да спим ... адреналинът ще ни държи будни ...

Резултат от банер

Великолепното 6 време за правене на бара

От бирите във фен зоната:
Испания е страшна!
Карл празнува гол ...
Вижте какво monossss
В покрайнините на стадиона

С двата допълнителни билета, които все още бяха в ръка, бях отчаяна да се опитам да продам, дори ако трябваше да ни купи няколко бири или вечеря вътре ... беше невъзможно ... имаше хиляди хора, които се опитваха да препродадат ... аз трябваше да видя как някои продават билети за 50 гривни (5 евро) шибана лудост ! Придружителите, с които бяхме, имаха 6 допълнителни билета от категория 2 (по 80 евро), които в крайна сметка изядоха (480 € загуба само за билети). Тъй като всички имаха и не можахме да ги поставим, испанците ни казаха да седнем с тях в категория 2, вместо да използваме моите в категория 3 ... Така, точно преди да влезем на стадиона и с билетите в ръка крещейки „билети ! Билети. "Един украинец дойде при мен, казвайки" колко? Колко? " Помолих го за 100 гривна ... и той се опита да ме пазари. Направи ми пристъп на смях и аз не отказах гривна ... той започна да се смее и ми каза добре ... yuhuuu, бях продал билет за € 10 ... какво бедствие. Останалите дори не можах да раздам ​​на портата на стадиона ... всички имаха билети ... но след това вътре видяхме хиляди празни места ... Каква организация .... Е, нищо, билетите за сувенири ...

Донбас Арена отвън
Вътре в стадиона

Стадионът (Донбас Арена), без лекоатлетически писти и с капацитет от около 41 000 фенове, е най-красивото нещо в Донецк. Категория 2 беше луксозна, но не оправда разликата в местоположението-цената на хората от категория 3 до нас. Атмосферата на нашия испански ъгъл беше невероятна, не спряхме да пеем и да радваме по време на мача, а на заден план беше Маноло ел дел Бомбо. Сензациите на терена бяха много добри, с абсолютен контрол на играта и практически без усещане за опасност от французите, трибуните бяха парти.

Невероятно е да видиш играчи като Иниеста, Хави, Сеск да играят на живо ... правят всичко толкова лесно ... По телевизията всичко изглежда различно, но на стадиона трудността на всичко, което правят, се оценява още повече. Впечатляващо е да видиш как едните и другите са без маркировка, как викат и как се виждат, без да се гледат, играят наизуст, невъзможно е да ги спреш. Бензема и Рибери отчаяно тичаха след топката. Изкачванията на Джорди Алба бяха впечатляващи, дори имах възможността да видя Торес, най-накрая!