За да опознаете Тайланд в дълбочина, ще отнеме няколко живота, макар че ако това е твърде дълго и имате само няколко седмици ваканция, ние ще ви кажем как да се възползвате максимално от пътуването си до Тайланд за 14 дни и среден бюджет на двойка. Ето ни!

В тази статия можете да видите и полезните знания за пътуване до там

Съдържание на статията

Ден 1 от 14 в Тайланд

Тръгваме от Барселона с кацане в Дубай.

Качихме се на самолета, добър избор ИМИРСКИ АВИОЛИНИИ, Самолет с въздушен автобус A-380 (двуетажен), ние се чувствахме VIP в туристическа класа и това е нещо, което обичахме да изпитваме. Въпреки че нямахме късмета да можем да посетим Дубай, имахме лукса да видим част от града от самолета, беше и през нощта, красиви гледки, един ден ще спрем тук.

тайланд

Пристигнахме до Банкок в 13:00 ч. Взехме такси до хотела (Резервиран от вкъщи.

След като оставихме куфарите в хотела, отидохме да посетим известната улица Kao San Road, Това е улица, където е съсредоточена голяма част от туристите, които посещават града. Плановете излязоха от релси и в крайна сметка погледнахме през улицата през нощта.

[Анектод]

По пътя срещнахме „гражданин“, който много любезно ни обясни местата за хранене, посещение и препоръча доверена държавна туристическа агенция. Той ни предложи обиколка на града с екскурзовод с тук-тук само за 40THB (около 1 евро).

Изглеждаше ни много евтино и тъй като бяхме новодошли, вярвахме на всичко, докато веднъж в агенцията ни казаха, че поради тайландската Нова година няма останали билети за транспорт в цялата страна и че те могат да организират пътуването за нас на малка цена ... там започнахме да се съмняваме и напуснахме агенцията малко притеснени от това, което ни бяха казали. Те ни поискаха двойно повече от това, което бяхме планирали да похарчим.

В крайна сметка се оказа добре, обиколихме Банкок за по 0,25 цента всеки и направихме всичко сами. По-късно продължихме да разследваме и разбрахме, че това е често срещана измама в страната, навсякъде има водачи, които се правят на мили местни хора и ви правят бъркотия, за да купувате продукти от агенциите.

Следващите дни се срещнахме с повече от тези ръководства, но не бяхме хванати отново. Бъдете много внимателни с това.

Следобед се възползваме от възможността да посетим някои храмове в града, има много и лично ние смятаме, че виждането на 2 или 3 вече е повече от достатъчно, но това е по ваша преценка. Препоръчваме ви да отидете до храма Златната планина, тъй като той има малък маршрут нагоре по хълма и на върха имате панорамна гледка към Банкок.

Накрая, след като вечеряхме „пинчос“, отидохме в хотела, за да се подготвим на следващия ден!

Ден 1 разходи в Тайланд

Посетете тук-тук - 40THB

Ден 2 от 14 в Тайланд

Станахме рано и закусихме в хотела, както беше включено. Това беше бюфет, така че се възползвахме от възможността да напълним стомаха си.

През сутринта излязохме на разходка, губейки се по улиците на Банкок. Пристигнахме в Чайнатаун, беше претъпкан с хора и сергии за храна и сувенирни предмети, ядохме там и следвахме маршрута, докато стигнахме до парка на Парк Лумфини.

След като спряхме на тревата и с добра сянка (нещо много ценно в Банкок), отидохме до автогарата, за да вземем билет за Канчанабури, което беше дестинацията на следващия ден. Обядвахме точно там, а през нощта отидохме да правим тайландски масаж и вечеряхме на Pad Thai, отидохме в същия хотел като предната вечер.

Сцената в Банкок беше приключила и за нас започваше истинското пътуване, Тайланд, който търсихме, беше на път да започне!

Ден 2 разходи в Тайланд

Вода - 100THB (този ден беше много горещо)

Ден 3 от 14 в Тайланд

Станахме рано и отидохме до автогарата, за да стигнем до Канчанабури, пътуването беше приблизително 2 часа. Веднъж там намерихме място за нощувка една нощ, мястото беше идеално, хижа на брега на реката Квай.

През сутринта се разходихме из града и се възползвахме от възможността да посетим гробищата от Втората световна война. За него се грижат много добре, но сърцето ви потъва, когато видите броя на надгробните паметници на робите, умрели там, повечето от тях на възраст под 30 години.

Върнахме се в кабината, за да хапнем в ресторанта там, а следобед отидохме до военния музей, където можете да видите парчета от времето, включително оригиналния локомотив, преминал над известния мост на река Куай, като напр. Знаете ли, това беше мост, който робите построиха, за да могат войските да преминат реката. 16 000 от тях загинаха поради липсата на храна, напитки и високите температури на Тайланд, много трудно. Има филм за това. "Мостът на река Куай"

Стигнахме до моста и районът беше доста украсен, имаше пазари и стотици туристи, които правеха снимки на мястото. Останахме там, за да прекараме следобеда и да видим осветения мост през нощта.

На връщане намерихме азиатски ресторант за вечеря, забравихме да уточним, че не искаме пикантно, сериозна грешка ... Съветваме ви да бъдете внимателни, когато става въпрос за пикантност, тайландците са направени от различен тип паста, трябва да си признаете!

Накрая открихме нощен пазар, доста голям и с типична зона за сладкиши, но стомахът ни не ни позволяваше да ядем нищо друго тази нощ, жалко! Хубавото е, че на следващия ден, Природен парк Ераван

Ден 3 разходи в Тайланд

Ден 4 от 14 в Тайланд

Сутринта закусихме добре и зачакахме автобуса, който ще ни отведе до природния парк Erawan. Имахме много съмнения, защото нямаше автобусна спирка, но местните хора ни казаха, че ще спрат, когато ни видят, дори да няма шатри. Видяхме немалко автобуси да минават и след час нашият пристигна! С повече хора, отколкото бихме могли да поберем и с непоносима жега, стигнахме до дестинацията си след повече от час пътуване.

Паркът е много голям, има няколко водопада и можете да се къпете в тях, околната среда е много красива, макар и както навсякъде в Тайланд, с много хора. Можете да прекарате целия ден там и си заслужава. През нощта се върнахме в Канчанабури за да хванем нощен автобус, до който да ни отведе Чианг май, град на север от Тайланд.

Разходи ден 4 в Тайланд

Автобус до Erawan - 200THB

Вход за парка - 400THB

Нощен автобус - 700THB

Ден 5 от 14 в Тайланд

Нощуваме в автобуса, много удобно и ви сервират вечеря и закуска. Когато пристигнахме в Чианг Май, отидохме директно до Център за опазване на тайландски слонове (TECC). Това е център за грижа за слонове. Той има клиника и за слоновете се грижат добре.

Има много места за слонове и ние избрахме този, защото ни даде увереност, че не е имало лошо отношение към животните. Заграждението е дълго километър, можете да останете да спите там в една от каютите. Направихме го и това беше голям успех. Събуждането сутрин в средата на гората с някои слонове в полусвобода е страхотно усещане.

Центърът е много евтин, защото там работят доброволци, но няма възможност за взаимодействие със слоновете. Има и други центрове, където можете да се къпете с тях, но те оскъпяват много. Поне успяхме да ги нахраним и да присъстваме на изложба със слоновете и техните болногледачи, всеки слон има различен болногледач и това показва, че те не страдат от насилие.

Разходи ден 5 в Тайланд

DayDay 6 от 14 в Тайланд

Нощувахме в Център за опазване на тайландски слонове (TECC) и сутринта на следващия ден също. По обяд взехме автобус, който щеше да ни отведе до центъра на Чианг Май. През следобеда се разхождахме из центъра на града, много по-хубав и чист от Банкок.

Останахме да спим в хостел, който беше доста централен. А от рецепцията на хотела запазваме за следващия ден входа на Тигровото царство, където можете да бъдете с Тигри от различни възрасти. Едно от най-добрите преживявания в Тайланд!.

Също така си запазваме участие в семинар, където те учат как да готвите тайландска храна. Така че вече бяхме планирали следващия ден! Вечерта обиколихме нощния пазар и хапнахме нещо точно там.

Разходи ден 6 в Тайланд

Ден 7 от 14 в Тайланд

На сутринта отидохме направо в парка Тигрово царство. Там бихме могли да се насладим на тигри с различни размери и както казахме преди, това беше едно от преживяванията, които никога няма да забравим. Входът за парка е безплатен, ако искате да прекарате известно време с тях, цената варира в зависимост от размера на тигъра.

Малките са 700THB, големите 600THB и средните 500THB. Има и възможност да наемете пакет и да прекарате време с всеки от тях за 1500THB. Взехме опаковката и поръчката, която решихме, беше от най-голямата до най-малката. Можете да видите нашето щастливо лице на всички снимки, ние бяхме побъркани с тях!

Кажете, че тигрите са в добро състояние, въпреки че е вярно, че големите са прекалено спокойни. Както обясняват, това е така, защото по време на посещението в парка ги държат презаредени, така че да са толкова спокойни. Без съмнение, ако отидете в Тайланд, не можете да напуснете, без да изживеете това преживяване!

Обратно в центъра на Чианг май спряхме да хапнем нещо леко, тъй като след това имахме готварска работилница, в която щяхме да готвим типични тайландски ястия ... и да ги ядем! Има много такива училища в Тайланд, особено в Чианг Май. И двете са също толкова валидни, но между тях има ценови разлики, най-добре е винаги да търсите няколко алтернативи.

Семинарът се състоеше от маршрут до местен пазар с типични продукти от там, готвачът от цеха ни показа различни храни като плодове и зеленчуци и обясни за какво се използва всеки и в кои ястия се използват най-често. Там събрахме някои от тези храни и те ни заведоха в кухните, за да ни научат стъпка по стъпка как да готвим различни ястия. Можете да избирате между няколко: Pad Thai, Red Curry със зеленчуци и скариди.

Това беше забавен начин да опознаете и практикувате тайландска кухня заедно с хора от цял ​​свят, откакто правите тези работилници в група от 8-10 члена. След готвене всички останахме заедно, ядейки това, което бяхме сготвили за вечеря. Атмосферата беше много приятна и бихме искали да останем по-дълго, но имахме достатъчно време, за да стигнем до автогарата Банкок, оттам щяхме да хванем самолет до Краби, на юг от тази страна.

Можехме да изберем да летим директно от Чианг Май, но цените бяха много високи, затова избрахме този начин, който, макар и да ни отне повече време, ни позволи да спестим нощ в хотел и да вземем по-евтин самолетен билет.

Разходи ден 7 в Тайланд

Транспорт до кралство Тигър - 250THB

Кралство Тигър - 3000THB

Готварска работилница - 1400THB

Нощен автобус - 1200THB

Ден 8 от 14 в Тайланд

Предприемането на пътуване, в което импровизирате, има много положителни аспекти, но понякога не всичко върви както искате. Това ни се случи този ден, тъй като загубихме много време в чакане и пътуване.

Автобусът ни остави на гарата сутринта и трябваше да се прехвърлим на едно от летищата в Банкок. Веднъж там потърсихме полет до Краби. Намерихме един, който тръгна в 16:00, така че прекарахме сутринта на летището, наддавайки време. Пристигнахме в Краби около 18:00 часа. и оттам трябваше да се преместим в Ао Нанг. Трябваше да се чакаме на опашка, за да изчакаме транспорта, който да ни отведе до това място, тъй като имаше стотици туристи, които направиха същия маршрут като нас, освен това мусон ни хвана и това беше допълнителен проблем, защото трафикът беше задръстен.

Когато бяхме в Ао Нанг, търсихме място за нощувка и вечеряхме там. Ао Нанг е малък град, откъдето тръгват лодки, които ви отвеждат до различни плажове. Това е много туристически и можете да намерите много храна и настаняване, въпреки че ни отне малко, за да намерим нещо на добра цена, защото колко късно беше. След като се разходихме по улицата и поискахме цени, намерихме този хотел супер добре разположен и с тези гледки на много добра цена за часа, в който беше.

Разходи ден 8 в Тайланд

Дни 9, 10 и 11 от 14 в Тайланд

През тези дни посещаваме няколко плажа. Решихме да се преместим на близките плажове, за да не губим време в пътуванията и да можем да се наслаждаваме спокойно на околността, която вече играеше!

Плажовете, на които бяхме, бяха Railay West, Railay Est, Chicken Island, Tub Island, Poda Island, Ton Say и Ao Pranang.

През тези дни ние извършваме различни дейности; гмуркане с шнорхел, катерене, видяхме муай тай мачове, огнени шоута ... всичко това в компанията на някои много уникални обитатели ... наши приятели маймуни! Опознахме другата страна на Тайланд, райска и дива среда.

Прекарване на дни 9, 10 и 11 в Тайланд

Транспорт Ao Nang - Ray Lay (двупосочно пътуване) - 400THB

Екскурзия по островите - 1000 THB

Общо 3 дни: 3 500 THB

Дни 12 и 13 от 14 в Тайланд

Последните дни, които прекарахме в природния парк на Као сок и езерото Као лак.Природен парк Khao Sok е един от най-добрите в Тайланд, особено ако сте любител на туризма. Можете да намерите различни обозначени маршрути, по които можете да прекарате часове във фауната и флората на мястото. Също така там можете да намерите най-голямото цвете в света, Рафлесия.

Останахме да спим в някои каюти, които са инсталирани над дърветата. Те са много добре изолирани, за да се предпазят от насекоми, въпреки че са оборудвани и с мрежа против комари, за всеки случай. На следващия ден го прекарваме на езерото Као Лак, силно се препоръчва да прекарате цял ден.

Направихме маршрут през езерото, където ни закараха да опитаме различни ястия в някои плаващи кабини. Отидохме и до пещера чрез обиколка с екскурзовод, маршрутът беше през джунглата, която заобикаля езерото. Пещерата е доста голяма, в която можете да видите хиляди прилепи и паяци.

Трябва да плувате през част от пещерата, тъй като вътре в пещерата има зони с вода. Трябва да вземете фенерчета или фарове, но трудността е средно ниска. Пътуването е напълно безопасно. За да завършим деня, плувахме в езерото и взехме каяци за въртене. Същата вечер се върнахме в парка Као Сок, за да спим отново там.

Разходи дни 12 и 13 в Тайланд

Транспорт до Као Сок - 600THB

Вход за природен парк - 400THB

Екскурзия Као Лак - 1600THB

Хранене/вечеря - 400THB/ден

Последен ден от 14 в Тайланд

Последният ни ден е посветен на Банкок, да е близо до летището и да няма пречки за връщането. Прекарахме голяма част от деня в известен търговски център, наречен MBK, където има няколко етажа за закупуване на сувенири, дрехи, технологии ... трябва да внимавате с цените, за щастие вече имахме опит в пазарлъка, така че успяхме купи сувенир на много разумна цена.

Пътуването ни приключи тук, въпреки че все пак трябваше да се приберем с въздушния автобус до следващия път Тайланд!