Споделете тази публикация

• Google
  • свързан
  • технорати

Санкт Петербург това е обширен град, но красив. Понякога завладяващо; понякога студено. Това е най-малко руският град в най-голямата държава в света; Европейски и изтънчен, но и традиционни и автентични. Разбира се: неговият туристически чар е неоспорим. В допълнение към своята конвулсивна и особена История, за всяка следа от миналото и настоящето. Това е поредица от паметници с голяма красота, Традиционни места, квартали, в които винаги има сграда, на която да се учудите, много църкви, от които да се насладите отвътре и отвън (много се наричат ​​катедрали само заради размера си) или канал, от който да се удивите.

санкт

Въпреки че много хора споделят в своите пътувай този град С Москва искахме да пътуваме бавно и да прекараме около седмица в нея. Отидохме и се върнахме в събота, така че наистина бяхме там шест дни завършен. Въпреки че посещаваме всички важни паметници, Бих препоръчал на хората да останат още два дни, за да видят някакъв район, който ни е останал в мастилницата, и да се успокоят, тъй като винаги се нуждаем от повече време. Беше така и защото се опитахме да посетим много места пеша и разстоянията в този град са страхотни. Хайде, времето минава толкова бързо.

Като основни посещения на града, той би включил Ермитаж (също Зимен дворец и следователно завладяващо място, за да знаете, в допълнение към колекцията си от изкуства), няколко от църквите в града ( Катедралата на пролятата кръв и Сан Исаак са най-важните, въпреки че препоръчвам и налагането Свети Никола и Храмът на Успение Богородично), един от дворците, разположени в покрайнините на града (да избирате между Педродворец, впечатляващ отвън и интересен отвътре; и двореца Екатерина, по-известен с интериора си) и крепостта на Сан Петър и Свети Павел или поне посещение в района на остров Василевски или на Петроград за да видите другата страна на Нева и прекрасните гледки към града.

Катедралата Свети Никола

Ако имате повече дни, трябва да отделите време и за разглеждане на други църкви като Църквата на Троицата и Катедралата на Дева Мария Казанска, по-отдалечени квартали като южната част на Санкт Петербург, Руския музей, дейности като опера или балет в театър в града или круиз по река Нева или дори излизане през нощта и опознаване на нощната страна на град.

За да ви дам представа, аз ще обобщавам нашето пътуване ден след ден. За по-подробна информация и практически данни след това ще преброим всеки ден в детайли.

Ден 1

Хостелът ни беше на улица Литейни, близо до Площад Восстания, непобедимо местоположение. На сутринта пресичаме Невски, главния булевард на града, където можете да намерите Катедралата на Дева Мария Казанска, вход свободен, но където трябва да сте уважителни, тъй като през целия ден има маси. Тръгнахме към Свети Исак, на същата улица, в края. Входът си заслужава, внушителен е. Струва 250 рубли. Можете да се качите и да получите невероятна гледка към града за още 150 рубли. Ние също много ни харесаха.

Можете да го видите по-долу:

Същата сутрин видяхме за първи път Ермитажа, на огромния площад Дворцовая. Продължаваме към Campo de Marte и Лятната градина, широка зелена площ и при излизане виждаме за първи път Църква на пролятата кръв. Входът, който струва още 250 рубли, ни се струва също си заслужава. Следобед се разхождаме до квартал Мариински, където се запознаваме с Катедралата Свети Никола (хората напускат литургия и ние предпочитаме да не влизаме, а да попием атмосферата) и след това Катедралата на Троицата. Вървим назад и след вечеря се прибираме.

Ден 2

Вървим към Остров Василевски за да видите града от другата страна на Нева. След като спряхме на гледната точка на района, пристигнахме Храмът на Успение Богородично, впечатляваща църква, която можете да видите на снимката по-долу. Влизаме безплатно и се опитваме да не безпокоим хората, които се молят. Продължаваме да ходим и ще ядем. Следобед тръгнахме към Владимирска катедрала и обиколихме района. Тази вечер все още имаме енергия за бира и го правим в уютния кръчма Dickens, близо до хотела.

Ден 3

Посетихме Ермитаж сутринта, тъй като както колекцията от произведения на изкуството, така и дворецът заслужават внимателно проучване. Това ни струва 400 рубли, плюс 250 за аудио ръководството на испански. Следобед се разхождаме в центъра и правим круиз по Нева в 8 часа сутринта, започвайки от моста Дворцови. Много си заслужава. Вечеряхме близо до Ермитажа и приключихме деня по-рано.

Ден 4

Този ден посещаваме Дворецът Педворедрец, разположен в покрайнините на града. Можете да отидете с обществен транспорт, но е късно и ние предпочитаме да го направим с подводни криле (500 рубли на човек). За нула време сме в този внушителен дворец, чийто вход струва 400 рубли, добавени към 250 за входа на градините.

След посещението, също интересно, отидохме в града, където се намира катедралата „Свети Петър и Свети Павел“, красива и много подобна на най-популярната от катедралите на руския град. Този следобед си купихме билет за гледане на шоу в Мариински театър, хор, който покрива опери на Верди. Мястото е впечатляващо и противно на това, което може да изглежда, има достъпни цени и билети за различни видове представления. Нашите ни струват около 20 евро.

Ден 5

Посещаваме Петроградска област сутринта. Влизаме в крепостта Свети Петър и Свети Павел за 300 рубли, където можете да посетите едноименната катедрала и Бастион на Трубецкой. Първият се откроява както с оригиналния си интериор, така и поради това, че там са гробниците и останките на царете в страната, а вторият - с това, че е бил важен затвор и с богатите си обяснения на затворниците, които са били там (сред тях Горки, Троцки, Кропоткин и Достоевски).

Следобед планираме да се насладим на четвъртък, като излезем в града. Видяхме бар, който привлече вниманието ни, затова тръгваме. Завършихме нощта в много оживен район, разговаряхме и танцувахме с руснаци ... а също и испански.

Ден 6

Махмурлукът е еднакъв във всички страни, затова станахме късно и решихме да се сбогуваме с града, без да бързаме. Приближихме се до улицата, където излязохме предната вечер, Думская, и с изненада открихме по-оживен район с по-очарователни места, отколкото бяхме виждали през цялото пътуване. Отиваме обаче до църквата на пролятата кръв, за да се сбогуваме и след вечеря ще си починем в хотела, защото тръгваме на разсъмване.