Таймс Скуеър, Ню Йорк (V)

Преди да се върнем в хостела първия ден минахме през Таймс Скуеър. Приликата с центъра на Токио е повече от очевидна, въпреки че тук метрото не излиза над улиците. Първоначално площадът е бил известен като Long Acre Square, но пристигането на [...]

всички

Мис Либърти, Ню Йорк (IV)

Понеделник, 29.12.2008 г. (1) Шест сутринта е дванадесет пладне в Испания и това показва. Това и броят на колелните „будилници“ в града. Всеки път, когато камион или фургон направи резервно копие, се чуват типичните звукови сигнали на будилника

Завръщане в хостела, Ню Йорк (III)

Неделя 28.12.2008 (и 3) Веднъж извън империята. Оттам отиваме на Таймс Скуеър, след което ще тръгнем направо по 7-мо Авеню до хостела. Таймс Скуеър е толкова впечатляващ, колкото очаквахте. Все едно да се върнете в Япония с огромни екрани, които съобщават всичко. Единствената разлика е, че [...]

Емпайър Стейт Билдинг, Ню Йорк (II)

Неделя 28.12.2008 (2) Сега сме в голямата ябълка и ще започнем да проучваме. Излязохме от крилата улица. Идеята е да стигнете до Бродуей авеню и да се качите до Таймс Скуеър със спирка в Емпайър Стейт Билдинг. Авеню Бродуей в този момент е значително по-лошо от [...]

Ето го, Ню Йорк (I)

Неделя, 28.12.2008 г. (1) Регистрирането на полета до Нюарк е почти толкова сложно, колкото беше в Русия по това време. За да се регистрират, те трябва да потвърдят самоличността ви с паспорта ви и след това да си зададат няколко въпроса относно вашия багаж: кой го е правил, кога, винаги ли сте го имали със себе си, носите ли […]

Добре дошли

Днес се връщам към този блог, който създадох през август 2007 г. Същия ден, в който отворих HayQueAtarlo. Както казвах този ден, ако вече ми беше трудно да поддържам ежедневен блог, поддържането на два ще бъде практически невъзможно. Толкова невъзможно, че напуснах след три дни. Другият има […]

Guayominí ... tua pua

Малко държави, групи или асоциации дават толкова главоболия, за да ги назоват, като Англия, Уелс, Шотландия и Северна Ирландия (да не се бърка с Ейр). Всяка от тях е независима държава, въпреки че всички те са организирани в рамките на това, което е известно като Обединеното кралство. Обединеното кралство също [...]

Завръщане у дома

Неделя 23.11.2008 г. Гърлото ... ufff. Слагаме чехлите и банските си в Симбиос и слизаме за киселите млека. Рецепционистът ни пита как сме се запознали с таксиметровия шофьор, той загуби много пари и изглежда доста ядосан. Излиза да го търси на улицата. Сигурно го е виждала [...]

Мадаба, Йордания и Мъртво море

Събота 22.11.2008 г. След дванадесет часа в леглото, повечето от тях спят въпреки гърлото си, нека видим дали можем да си купим кисело мляко в супермаркета за закуска. Закуската на Фара е лоша и вече ни е писнало от твърдите сирена и яйцето […]

Йордански пустинни замъци

Петък 21.11.2008 Днес отново ще видим Али. Срещнахме го пред хотела в осем часа, за да посетим замъците в пустинята. По принцип щяхме да отидем до Мъртво море днес, но той ни каза, че тъй като беше петък, като нашата неделя, плажът ще бъде пълен с […]

Еспланадата на джамиите в Йерусалим

Четвъртък 20.11.2008 г. Отиваме към еспланадата на джамиите. Тръгваме преди седем сутринта, което се отваря в седем и половина и очакваме, че ще има опашка. Отне ни по-малко от вчера, за да пристигнем (тренираме и вървим по-бързо) и в 7:08 вече сме там [...]

Сняг в Мадрид

Вече никой няма да бъде изненадан, защото във всички новинарски предавания са го поставяли хиляда пъти (или поне така си представям, защото не съм виждал нито едно предаване). В петък цял ден валеше сняг в столицата и той окончателно се съсири, което той не прави много често. […]