дежурния
Изглежда, че не е достатъчно, когато Белен Естебан дава здравни съвети, не е достатъчно, когато Марио Вакерицо прави туитове за диетата, Хорхе Хавиер Васкес обявява добавки без никакви доказателства или Мерцедес Мила пуска хранителни изречения по радиото.

Направихме крачка по-напред в тази тамбурна държава и се случва точно в деня, в който временно я напускам отново, подхранвайки желанието да стоим възможно най-далеч от нашите граници, особено културни и социални. Следователно си спомням „Те остават, отиват“.

Разбираемо е (имам предвид разбираемо в сензационен свят, който е некротизирал хляба и цирка до вътрешностите, защото няма друг начин да го разберем), че известни хора излизат да говорят и седят на стол въз основа на личния си опит, който правят не се колебайте да изразите като неподвижни закони.

Искам да допринеса с размисъл, не само върху ролята, която тези герои имат, когато става въпрос за изпращане на съобщения (което обикновено можем да видим, че предпочитат да пълнят джобовете си с цената на даване на грешни здравни съобщения), но и върху роля, изиграна от собствените им медии. В случая, в който повдигам блога, той беше развълнуван вчера в социалните мрежи със специално споменаване на Лора Сааведра. Видеото е следното и съответства на включването на Патриша Перес в радиопрограма:

Откъс, който както определих вчера, ми се струва претенциозен боклук. И не е неуважение към автора. Това е боклук като информация и е претенциозно от стремежите.

Ще се опитам да се контролирам: Това видео за разкриване на @PatriciaPerezVL е голяма претенциозна глупост от #Nutrition http://t.co/y3t2rjKbIZ

- Диетата ми накуцва (@Midietacojea) 16 януари 2014 г.

Патриша Перес, снимка на Telecinco.

Голяма среда (не голяма среда) като esRadio и в пространство сутрин на Федерико, канещо това лице като експерт по хранене. Минимумът, който може да се изисква от програма с известни последици и със значителен обем слушатели, е строгост. . И ако тази строгост не е изпълнена в нещо като здраве, това прави лоша услуга за строгост в други аспекти на същото радио. Саид остава.

Няма да навлизам в оценяването на обучението на човека, в случая актриса и водещ, тъй като както защитих в публикацията Трябва ли да обмисляме натрапване, когато то е разкрито в Nutrition? Заявих позицията си, че това, което е важно, е строгостта и методът, когато става въпрос за разпространение. Но разбира се, когато се разкрива (по-горе за масите) без никаква строгост или обучение, бюлетината е практически небрежна.

Мисля, че най-интересното е да направим малък преглед и да коментираме някои моменти от интервюто, което може да се прочете, докато се пусне видеото от вчерашната намеса. Си тук:

Извадки от намесата на Патриша Перес в esRadio:

01:14: Федерико го пита "Как стана диетолог?"
Не искам да си представям какъв би бил процесът на подбор на гореспоменатите, когато директорът на пространството не познава обучението на "експерта", те я представят като диетолог, а той я обръща като диетолог, обаче, както виждаме, тогава не е така.

1:20: Патриша отговаря: „Аз не съм диетолог като такъв“
Е, вие не сте "както е или каквото е". Сякаш аз, който винаги съм бил много привързан към динозаврите от малка, казвам: „Палеонтолог като такъв не съм, peeeero“

1:35: "Аз съм алергичен към храна и някои неща"
Създава усещането, че трябва да тренирате в храненето, защото всичко се чувства зле. Хората имат непоносимост към някои храни. Нетолерантността, която по-късно, както той ни казва, води до панкретит и възпаление на черния дроб. Може би това бяха причините за лошото им храносмилане?

02:20: Страхотна намеса на колегата, който дава представа за нивото, което имаме на снимачната площадка: "Знам за праховите акари, които съществуват и ги виждате ... но в храната?"
Лично аз съм шокиран, че хората приемат съществуването на животно в праха, но са скептични, че то расте и се развива в храната. Логичното би било да сме скептични в обратната посока или да приемем, че разбира се членестоноги, които също са виновник на много хранителни вредители, ефективно, за да се развиват и размножават, ядат!

02:45: "Имам ябълка и дори да е екологична и чиста и такава ..."
Какво общо има фактът, че ябълката е биологична? Ако човек има непоносимост към лактоза, той няма да понася добре млякото, независимо дали е конвенционално или биологично производство. По същия начин, ако сте алергични към яйца, не опитвайте органични, вярвайки, че те ще имат по-малко алергени.
Биологичното производство не засяга по-малко алергиите или непоносимостта.

03:10 [Фестивал на сдържаните]
Внимание към 3:30, като между бъркотията Патриша казва „Но дойде да“ И така, къде се срещаме? Не каза ли, че не можеш да пиеш алкохол? Но той дойде ли?

3:55 "Има много неща, които не можеш да направиш, ако пиеш."
Тъй като в нито един момент не говорят за наркомания или злоупотреба, предполагам, че те говорят за просто пиене, мога да се сетя само за едно нещо, което не можете да направите, ако пиете едновременно: дишайте.

[Скоба, за да задоволи егото на Федерико, който не е успял да се намеси много]

5:17 "Истинска алергия ..."
Еха! Има разлики между истинските алергии ... ще бъде измислен другият вариант? Фиктивни?
Разграничението между това, което е известно на нежеланите реакции към храната, е:

На първо място, разграничете дали са токсични или нетоксични. И в рамките на нетоксичните, можем да намерим разликата между алергия и непоносимост. Тук можете да го видите:

5:38 [ЗВЕЗДЕН МОМЕНТ] "Широката разлика между непоносимостта и алергията е, че непоносимостта се чувства зле, но не е много зле, тези болести болят стомаха ми ... [...]"

Както сте успели да проверите, тежестта на симптомите не е обект на диференциация, със сигурност във вашия личен опит ще срещнете алергични хора, но които имат леки симптоми. И добавя
„Когато някой получи алергия, той се зачервява, остават без въздух ...“ Това ще стане, когато получи анафилаксия.

6:15 "Има храни, които, тъй като имат много хранителни вещества и са здравословни ..."
Откога качеството на храната се измерва с броя на хранителните вещества, които има?

[Скоба, за да поговорим за вратовръзката на Федерико, ти стискаш ръката му с пример и той те хваща за ръката]

7:25: Казва, че не е съгласен, че в едно ястие има различни съставки. Не добавя никакви аргументи. Нормално, няма.

08:00: „Мисля, че бързото хранене не е здравословно“
Смешно ми е, че хората започват да вярват на нещата, които говорят за храненето. Защо не се консултирате с проучвания или защо не погледнете препоръките за общественото здраве?
Не е ли по-лесно да се каже „бързото хранене не се препоръчва“? Необходимо ли е да се добави убеждение, ако има налична информация, разработена от професионалисти?

08:05: "Тялото има ред вътре"
Всъщност тялото има ред, но не е мистичен ред: то е организирано в тъкани, системи, устройства ... Но тази колекция от думи, която той добавя по-долу, е емоционално и псевдонаучно многословие, което предизвиква ред и хармония.

08:28 „Следователно, не смесването на много храни е по-добре“
Всичко се базира на вашия аргумент от поръчка, без основание за данни.
Знам, че мога да измислям причини за смесване на храни: Лесно балансиране на диетата, по-лесно избягване на недостатъци, допълване на аминокиселините от различни качествени протеини (избягване на аминокиселини с дефицити), минимизиране на нездравословните ефекти на храната (ефект "гъба") фибри на чревно ниво), увеличават бионаличността на микроелементите ... (мастноразтворими витамини, минерали ...)

8:40: [Боже мой! Момент]
Вярвам, че този раздел отразява себе си и истината е, че ще даде 5 или 6 различни записа. Федерико говори за толкова модерния дебат за "горещи и студени храни", любопитен, че този голям дебат няма научна дискусия зад гърба си, нито че цял ден обсъждаме нови постижения по него.

Федерико коментира медицината на Хипократ, тоест: единственият физиологичен момент на разговора е древна хипотеза, според която тялото ни е резултат от 4 вещества: „кръв, жълта жлъчка, черна жлъчка и храчки“. Бих казал на Федерико да актуализира малко.

Не оставайки в тази единствена архаична концепция, ние се съгласяваме с малко ориенталска медицина и ин и ян:

-„Аз съм човек, който има тенденция да има бавен метаболизъм, да задържа течности“ Без коментар.
-„Ако бях човек, който би имал склонност ... от този типичен човек, който е някак сух, който е нервен, който има малко, малко течност, която е много влакнеста ... този човек би могъл да използва нещо малко по-студено. Тъй като винаги трябва да търсите баланс, тогава всеки от нас трябва да се види и да каже добре ...
-"Така че, ако някой е студен и напрегнат, това е много ян и трябва да му сложите малко ин"
-"Това е"

-„Топлото клони към центъра и винаги ви регулира“
-"Ами ако не обичате топло?"
-"Така че това, което трябва да опитате, е да смесите храната"

Момче, мислехме ли, че е лошо да смесваме храна според нея! Сега трябва да го направите, ако не обичате хладко.

„Кресонът, агнешката маруля и руколата са доста топли до горещата [...] маруля айсберг е студена“
Какви критерии използва класификацията за топло и студено? Защото това, което изглеждаше като температура, сега придобива друго значение и се оказва, че тези зеленчуци са почти горещи, независимо от начина, по който ги приготвяте.

10:54 [Само искрен момент от разговора]
"Е, какво ни остава да научим"

Нищо за добавяне, напълно съгласен, те трябва да научат много.

От друга страна, в неговия блог, към който няма да давам изходяща връзка, можем да видим, че той е човек, който освен че говори глупости по радиото, казва, че е съгласен с книга като The Prodigious Enzyme, обосновката му: „всички ензими са невероятни“ и „ензимите са шефовете“. Вместо това предлагам три рецензии за невероятния ензим, този на Centinel в неговия блог „Какво казва науката за отслабване“, този на Мюлет в „Натурални продукти“ и този на Хуан Ревенга в „Диетологът на генерала“.

От тази публикация отправям иск, призовавам за вменяемост, не можем да позволим този вид информативен боклук в нашите медии, истински срам е, че медиите, които възнамеряват да разпространяват здравни съобщения, прибягват до хора без никаква строгост (и подчертавам строгост, По всяко време не съм говорил за обучението, че ако то върви ръка за ръка, много по-добре). Съвсем различно е да предадеш съобщение правилно без обучение, което може да се направи, и страхотни разпространители и журналисти го правят.

Този радиоепизод е пример за съжаление за малко научна строгост, за неконтрастна информация и за най-лошото от всички: АНТИ-РАЗКРИВАНЕ. Тъй като не само не разкрива насоките с доказателства, но прави хората, които го слушат, идиотски, както по същество (самото съобщение не е валидно), така и по форма (де-образованието му в критичен дух).

Направете ни услуга, разпространители, учени и населението, но преди всичко отразявайте. - Защо не млъкнеш?