света

МОЯТА ДИЕТА ОКОЛО СВЕТА - КОПЕНХАГЕН И МАЛМА ...

Добро утро/добър ден/добра вечер на всички вас, които ни четете. С този запис искаме да се извиним за забавянето в първото видео на нашата (надявам се) дълга сага. Истината е, че когато беше почти готов, компютърът реши да ни остави завинаги, като взе видеото със себе си. Били сме грешници новобранци (и повярвайте ми, аз съм си плеснал врата), защото НИ ДА НЕ СЪХРАНЯВАМЕ ДРУГЕ. И така, освен колко тромави сме, когато става въпрос за редактиране на видеоклиповете, трябваше да си купим друг компютър, да се борим с програмата, за да го инсталираме и да ПОВЕЧЕ ОТНОВО ОТ НУЛА. Ако добавим към това желанието ми да плача и малкото време, което имаме, добре ... Повече от месец по-късно, най-накрая, изглежда, че видеото вижда светлината. Разбира се, можете да сте сигурни, че той се съхранява на 3 различни компютъра плюс външния твърд диск.

Както вече ви казахме (и както ясно ще видите във видеото), проектът ни хрумна, когато приключихме пътуването, така че НИЩО от всичко, което ще видите, не беше записано, за да бъде видяно от други хора. Аудиото е лошо, разговорите са непрофесионални и информацията е недостатъчна. Уведомяваме ви предварително, защото знаем, че повече от един ще ни каже. Положителната страна е, че ще ни познавате такива, каквито сме в действителност в ежедневния ни живот и ще видите, че ВИНАГИ РАЗГОВОРИМ ЗА ХРАНАТА. Ние сме отрепки, доказано е.

КОПЕНХАГЕН И МАЛМА ...

Първоначално идеята беше да прекараме повече време в Копенхаген, отколкото в Малмьо, тъй като бяхме чели, че като цяло това е по-завършен град. Затова разгледахме (и резервирахме) хотел там, в центъра на града. Беше ни доста скъпо, над 100 евро на вечер и без закуска. Въпреки това резервирахме и бяхме готови да платим тази цена, за да разгледаме града.

Един ден, разследвайки, както винаги, видяхме видео в YouTube на момиче, което каза, че работи в Копенхаген и че живее в Малмьо, защото е по-евтино. Така крушката продължи и погледнахме колко е далеч един град от друг. Видяхме, че те са разделени от мост и че с автобус отнема около 50 минути. Проверихме резервацията си и видяхме, че Малмьо наистина е много по-евтин от Копенхаген: три хотелски нощувки плюс закуска за 263 евро, супер добре! Затова резервирахме автобуса онлайн (€ 10 за двама души Копенхаген-Малмьо) и взехме хотела в центъра на града.

Нашето намерение, както вече казах, беше да се върнем един ден в Копенхаген, за да видим добре града и да го преживеем малко. Намерението продължи за времето, което ни отне да си пъхнем носа из улиците на града, широки улици, без трафик, чисти, годни за живеене. Градът е пълен с паркове с езера, обитавани от всякакви птици. В него се вдъхва живот, природа и добър хумор. Всичко това, без да се брои, че е с 10% до 20% по-евтино от Копенхаген. Толкова ни хареса, че в крайна сметка решихме да останем там през оставащите ни три дни ваканция, без да се връщаме в датската столица.

В хотела бяхме наели закуска, така че трябваше да изкарваме прехраната си за останалите ястия. Когато пристигнахме, тръгнахме да търсим супермаркет, за да купим това, от което се нуждаем за вечеря и обяд на следващия ден (пристигнахме по време на вечеря, след като цял ден посетихме Копенхаген). Бяхме изненадани колко лесно е да се намери здравословна храна в Швеция, тъй като повечето продукти предлагат своята „здравословна версия“. Страната е много отдадена на околната среда и показва, показва много. Всъщност Испания има какво да научи. Съществуват редица органични и органични продукти, които, смея да твърдя, надминават тези, които не са. Браво Швеция!

Не искаме да даваме много повече подробности, за да можете да видите видеото и то ще ви изненада, в противен случай ще знаете всичко, което се случва!

Ще се видим в Youtube!

Валентина Мендола и Роберто Оливър

Благодаря ви, харесах бележките ви.

Лек, полезен и приятелски настроен.

Голям успех на следващата ви екскурзия.

Това, което пропуснах, бяха коментари за времето, препоръки какво да донеса, за да се насладя напълно на мястото.

Изпратете коментар Отказ отговор

Скорошни влизания

• Здрави полворони
  • Ултра-обработените
  • Повтарящи се наранявания
  • Анаболен, опасността от съвършенство
  • Затънал във вашата еволюция? Познайте точката на баланс
  • Оценка на дома
  • Захранващи системи за максимална производителност
  • Трениране на храносмилателната система и максимално използване на поетите хранителни вещества
  • Стрии, лечения, видове и всичко, което трябва да знаете