Факундо Батиста

Първи градински ден!

Времето минава и точно по невнимание Фелипе стартира градината: |

Е, това е още "майчина", а не "правилна детска градина" и ще бъде по-малко от три часа на ден, но за нея ще е добре да се среща с хора и да общува.

февруари

Днес, както беше за първи път, отидохме с Мони, имаше активност за поставяне на снимка, режисьорът разговаря с нас известно време и не много други. Фелипе беше ходил няколко пъти в градината (когато резервирахме и в интервюто за "Senora Lumila") и истината е, че той обичаше да бъде там.

Той беше очарован от пързалка, на която се научи да се качва и да скача върху себе си, и прекара дълго там. но и скитане из градината, а истината е, че не го видяхме твърде притеснен, когато го оставихме сам.

По същия начин адаптацията ще бъде адаптация, ще видим как се държи.

Цвете на маргаритка

Нежив живот, във висините на Кордоба, от почивката ми преди четири години.

Направих снимката със стария си фотоапарат, играейки с макро, осветление и т.н. Тази снимка излезе хубава, но като цяло тази камера беше малко прекалено къса, за да „играе сериозно“.

Диета

Не за първи път говоря тук за диета, но ви предлагам повече данни, за да видите колко зле се е получил този въпрос миналата година: p

Твърдо вярвам, че един от ключовете за контролиране на теглото ви е претеглянето. По-късно, ако имате доказателства, за да се претегляте всеки ден, толкова по-добре, защото получавате обратна връзка колко ефективно или не е това, което правите, за да отслабнете.

И ако вземете тези данни и хвърлите крива, вече сте полуболни. Така:

(щракнете върху изображението, за да го увеличите)

Както виждате, започнах годината с пълен капацитет и загубих много, но след това започнах да възвръщам теглото малко по малко. Разбрах, че конференциите и пътуванията играят много против,: |

Тази година все още съм на диета, но все още не можех да бъда строг с нея, аз съм около 90 килограма. Но сега, когато предадох тези цифри и видях, че дори паднах от 84, това ме разгневи много и ще видим дали можем да насочим това към твърдост (и аз също се надявам да се възползвам от социалния продукт на публикуване на стойностите тук).

Лунера Луна, звънец

Луната беше много красива на юг.

Не само през нощта, на хълма.

. или сам, собственик на цялото небе.

. но и през деня,:)

От япа, снимка на нощното небе:

Забележка: Не използвах специален обектив за тези снимки (камерата ми не може да има добавени обективи) и не използвах статив (очевидно поддържах камерата някъде). Като кликнете върху всяко изображение, можете да отидете на оригинала,:)

Ваканция на юг

Последните две седмици на януари отидохме на юг на почивка и за да помогнем на сестра ми в строителството на къщата й в Пиедра дел Агила

Излязохме в понеделник, защото в събота имахме рожден ден и в неделя приключихме с подготовката на всичко; Не тръгваме твърде рано сутринта, но пристигаме при Генерал Ача при залез слънце, за да се насладим на последния час слънце.

Спряхме в хотел на около десетина километра от центъра на града, който беше много приятен. Не беше особено евтино, но в стаята имаше повече легла, отколкото ни беше необходимо (за по-голямо семейство или група от пет или шест души би било добре).

На следващия ден закусихме и изминахме втората половина от пътя. Пристигнахме в Пиедра дел Агила с невероятен вятър, който улесни поставянето на палатката. В определен момент бяхме сглобили основната конструкция и между петима души я подкрепихме, за да не издуха. Заложихме го на земята и се борихме известно време, за да поставим покрива върху него, но когато ветровете бяха добре нагласени, успяхме да го приключим по-добре. Дори го обграждаме с тухли в цялата основа, така че вятърът да не го принуждава отдолу.

Добрата новина е, че палатката не беше взривена, но наистина беше на ръба: Той счупи хватката, разкъса още две точки и направи доста голяма седморка на крилото. Но хей, оцеля, сега трябва да го поправим малко (и да го укрепим).

В деня, в който пристигнахме, не правехме много друго, но на следващия ден започнахме работа рано. Сервизите за двете нови стаи вече бяха направени, както и основната пътека за тухлените курсове (която включваше ютиите, които излизат отдолу, за да утвърдят структурата).

Както ще видите на снимката, ние не използваме обикновени тухли за изграждане, а тухли от автоклавиран газобетон. Освен предимствата на самия материал (акустична и топлоизолация, пожароустойчивост и др.), Трябва да подчертая колко невероятно лесно е да се работи с тези тухли и колко бързо се изгражда стената.

От друга страна, Диана и Густаво излязоха с "не квадратна" къща (вижте периметъра на стената на снимката), така че трябваше да се направят много корекции в довършителните тухли, което предполагаше измерване, маркиране и изрязване с мелницата и триона.

Въпреки това, с помощта на моя старец, брат на Гус и мен, няколко дни по-късно вече имахме първите курсове с армировката за прозорците и всичко (първият курс има двойна железна армировка).

Най-трудното за работа беше времето. Първите дни вятърът беше труден, но след това заглъхна. Но слънцето не се предаде. станахме относително рано (в 9 часа бяхме сигурни, че вече работим) и трябваше да тръгнем около обяд, за да се възобновим, когато слънцето престане да чупи костта. Най-доброто за слънцето: пийте много вода, поставете слънцезащитни продукти рано и овлажняващ крем през нощта и носете шапка, която не само защитава главата, но и лицето и шията.

По обяд обикновено ходехме да се храним на езерото, като се възползвахме от факта, че слънцето не започва да залязва едва около четири или пет следобед. Тогава щяхме да отидем, да пием бира, да хапнем вкусно, да подремнем и да се върнем на работа с подновени батерии.

През втората седмица се възползвахме и излязохме на разходка с Мони и Фелу. Отидохме направо до Сан Мартин де Лос Андес, където случайно получихме стая (всичко беше пълно, но минахме през няколко места, както е посочено от туристическия офис, и намерихме стая в хотел).

Същата вечер се разходихме из града, посетихме музей за Че Гевара, видяхме музикално шоу на градския площад и хапнахме вкусни пици.

На следващия ден посетихме няколко гледни точки и започнахме Барилоче по пътя на Седемте езера: много красиво, но последните (много) километри чакъл ви вкараха в главата. На всичкото отгоре не успяхме да изведем Фелипе от колата на всички гледни точки, тъй като впоследствие той не искаше да се връща нагоре, затова видяхме някои от тях бързо. Но все пак си заслужаваше и дори обядвахме на плажа на Lago Hermoso.

Вечеряхме в Берлина, място на онези „германци, които правят занаятчийска бира“. Много, много добър. Препоръчва се сто процента. Не ходете в Барилоче, без да вечеряте в Берлина. Бирите бяха много добри (опитахме само два вида), а храната беше варварска (поръчахме салата от Патагония, сушените домати и пушеното еленче се открояваха, впечатляващо и някои агнешки равиолони, които бяха невероятни: Когато режете равиолона, можете да видите влакното на агнешкото вътре, това не беше паста, а истинско агне). Вниманието също беше много добро и единствената подробност, която не ни хареса, беше зехтинът, който сервираха. Не се продаваше! (Беше произведено самостоятелно и беше толкова вкусно, че искахме да вземем бутилка).

На следващия ден тръгнахме към центъра, минахме през туристическия офис и видяхме какво може да се направи; тъй като имахме ден, ние по принцип трябваше да изберем какво от всичко, което искахме да направим в този момент, и решихме да се насладим повече, отколкото да знаем неистово. Слязохме на един малък плаж там в центъра, за да се мотаем малко, а след това отидохме в Плая Серена за обяд. Оттам тръгнахме за маршрута, наречен Circuito Chico, който направихме тихо (включително дрямка наполовина), а след това обратно в хотела, изкъпете се, излезте да хапнете на барбекю.

В четвъртък напуснахме хотела по-рано, минахме през центъра, за да пийнем сладолед, да си купим шоколад и някои занаяти и тръгнахме обратно към Пиедра дел Агила. Пристигнахме по залез и започнахме да приготвяме по малко всичко, защото на следващия ден се връщахме в Буенос Айрес. Идеята беше да се върнем в събота и неделя, но се оставихме да бъдем с резервацията на хотела и няколко дни преди това не намерихме нищо за събота вечер, така че пътувахме в петък и събота (в петък спряхме в хотел в Санта Роза ).

Намерихме стаите на къщата много по-въоръжени, почти готови да поставим прозорците и вратите и с момчетата, които вече мислеха за детайлите на тавана.

На следващия ден станахме рано, разглобихме и подредихме всичко и започнахме обратното пътуване. Истината е, че връщането беше много по-кратко от заминаването, ние вярваме, че тъй като спряхме много по обяд, за да хапнем, и това преряза деня на две. В петък купихме хляб и с неща, които вече имахме в хладилника, направихме лека закуска под едно дърво в покрайнините на генерал Рока, а в събота купихме емпанади и тортили в деликатес в Пехуажо и хапнахме на градски площад. И в двата случая щях да карам цяла сутрин и известно време след ядене, там Мони заемаше поста, докато аз подремвах, а след това щях да правя няколко часа в края на деня. Мисля, че ще се опитаме да възпроизведем тази последователност при следващите дълги пътувания.

Отвъд красивите места, които посетихме тази ваканция (всички снимки тук), това пътуване се откроява с това, че помогна на сестра ми да построи къщата си. Фактът, че сте построили къща със собствените си ръце, на не твърде приятелско място (много горещо през деня, студено през нощта, понякога твърде силен вятър, много прах) е преживяване, което не е пренебрежимо и че аз съм радвам се, че съм живял.

За сестра ми и зет ми това трябва да е още по-важно, защото те бяха там преди и останаха още няколко седмици и изграждат собствен дом.