снимки

• Започнете
  • GPS свят
    • Стари карти
    • GPS софтуер и ръководства за потребителя
    • Основни карти за Garming GPS.
  • Вело механика
    • Спирачки
    • Наръчници за обща механика
    • Механика на велосипеди във видео.
    • Колела
    • Суспензии
    • Предаване

Стихове и Педалади в западната част на Мадрид.

„Не позволявайте на ентусиазма ви да се изключи, добродетел толкова ценна, колкото е необходима; той работи, той се стреми, той винаги се стреми към височината. "

Рубен Дарио

Казват, че Карма не бива да бъде обвинявана за това, което се случва с вас като задник, затова не изпитвам никаква злоба срещу това. През тази 2015 г. поемам и научавам много от грешките си и особено последната.

На царския ден излязох да се завъртя и средната верига беше износена, така че веригата се дърпаше, когато минавах пряк път, през който не трябваше да минавам през кормилото, тъй като не напуснах залива навреме и платих за то с една седмица почивка.

Прекрасното време свършва и имах само един шанс да се насладя на мотора между фронтовете, вчера събота. Така че в петък JJ организира екскурзия за мен, той го планира, проектира и в събота в 9:30 бяхме готови да вървим педали.

Небето е синьо, слънцето грее, срамежливо, сякаш в този момент с осветление има достатъчно и вятърът е спокоен. Студено е, но топло и с първите удари на педала веднага сте във вашия сос.

До Севиля ла Нуева трафикът е по-интензивен, отколкото ни харесва, но няма друга възможност, този маршрут преминава от по-малко към повече и пейзажът със Сиера Невада на заден план се подобрява, автомобилите се разреждат по тихи пътища, които ни водят до западно от Мадрид към Алдеа дел Фресно и района на резервоарите, но няма да стигнем там.

JJ иска да натрупа изкачване за предизвикателство Strava и Aldea del Fresno има чудесен изход за него, започнахме да се изкачваме, неравностите не са много изразени между 5 и 4 между другото нещо идеално за влизане в monegros, разбира се, ако бяхме в този на планината, но хей, двигателят, който настройваме, е еднакъв и за двата мотора.

От тази точка маршрутът няма да спре да се изкачва нито в неравности, нито във величие, тъй като пейзажът става планински, виждаме първите крави и първите планини близо до нас.

Колменар де Аройо ми дава вълшебния момент на деня с поетичното си действие по улиците, вярвам в този тип инициатива и още повече в страна, която не е особено отдадена на четенето. В тези времена трябва да се укрием в ценности, да хуманизираме обществото си повече, да оценим малките детайли, които не могат да бъдат закупени с пари. Усмивка, прегръдка, детайл, малки действия, които не изискват повече от малко усилия и които имат огромна награда, за мен това е поезията, езикът, с който две души се разбират.

Влюбвам се във фразата, в която отидох да бъда щастлив, не знам кога ще се върна. Две от страстите ми се сливат, колоездене и литература, Джей Джей се съгласява с мен, че това е най-доброто място за почивка и бар.

От Колменар де Аройо маршрутът започва да става малко по-труден, първо покрай нас преминава малък взвод велосипедисти с кльощава кожа, а след това трима с велосипеди MTB, предполагам, че в този район никой не се кара с триколка, защото това би се случило с аз също, аз съм в упадък.

Пътят, който напуска Колменар де Аройо, е проход, при който нито една кола не ни е подминала чак до кръстовището със следващата, интензивното зелено на поляните под зимно синьо небе контрастира с бялото на огромните сателитни антени за проследяване, когато го срещнеш отпред, се чувстваш мъничък, Джей Джей ми казва, че ако видят плюса добре, хехехе и аз го вярвам.

Изкачването на прохода Алменара не е лошо за мен, при моето темпо, както винаги се борим за ТОП 10 на Страва в обратна посока, отиваме до финални класификации и спускането се оценява с гледката към Ескориал и планинската верига Мадрид задният фон. Джей Джей ми казва, че всичко е надолу и при излизане от Робледо де Чавела улицата започва да спира, аз слагам всичко и човек с микробус, който слиза надолу, ме насърчава, мисля, че е странно дали е надолу.

И да, спускане с неравности от 8 и 9 процента през по-голямата част от неговите четири километра изкачване, когато достигна върха и видя половината му усмивка под буфа, виждам, че и той го е претърпял и ми казва, този път да всичко е надолу. И слязохме във Фреснедилас де ла Олива, където друг наклон със забавен процент свалям цветовете си и цялото спускане се превърна в издигане ниско, повече нагоре, отколкото надолу, в което краката ми започват да говорят достатъчно.

Останахме без вода и в Навалагамела отидох при един китайски, за да купя изотоник. Докато търся аквариума, китайското момиче на не повече от 10 години чете на глас История на стълбище от Буеро Валехо, това ми създава усещането, че живея версията на зората на велосипедиста, която не е малко.

С още малко изкачване и коварна равнина най-накрая стигнахме до Брунете, този маршрут взе своето през останалата седмица и ми струва, но е невероятно и много красиво да се наслаждавам с шосейния мотор, A 10 за JJ, че ми даде този ден.

Пол Остър пише, че литературата е сила в света и не мога да си представя живота без литература. Животът без изкуство е невъобразим, но както всички знаят, все по-малко са читателите. Всеки път, когато литературата трябва да се конкурира с други форми на свободното време. Това никога не ме е тревожило, защото книгите имат нещо, което музиката или други форми на изкуство нямат: книгите се четат индивидуално. Дори да има един читател или милион, винаги има читател и книга. Това е взаимна връзка, автор и читател си сътрудничат заедно. И в известен смисъл това е единственото място в света, където двама непознати могат да се срещнат и срещнат при равни условия. Хората говорят за смъртта на литературата, но мисля, че това няма да се случи. И докато има кметства, които позволяват поетични действия и чинити, които дават глас на нашите класици, не мисля, че.

Споделя това:

Харесва ми:

Влюбени в пътя

„Не трябва да спираме да проучваме. И в края на нашите проучвания ще пристигнем на мястото, от което сме тръгнали, и ще го знаем за първи път. "

Томас Стърнс Елиът

Бях слаб и накрая този уикенд успях да направя първите си удари на педала през 2015 г. с чони. Ден преди да се обадя на Джей Джей, за да се срещнем с него и да решим маршрута, за много от нас, които не излязоха през Авила и решихме да направим граничния маршрут между двете общности.

Ще се срещна с Джей Джей скоро в 9:30 в Навас дел Рей, мястото за срещи, което е лесно да се намери и което е добре обозначено, хммм ... курваката и със смях потвърждава мястото като добро и то не че сме клиенти, нито фенове е, че вече се бяхме срещали преди на бензиностанцията в съседство хахаха.

Ранните дни са и жените, които пушат, вероятно си почиват, но ние искаме да направим обратното и преди всичко да започнем да въртим педалите, за да стартираме отоплението на мотора, нагоре.

И това не чака, тъй като трябва да изкачим Пуерто де ла Алменара, едно от онези изкачвания, които са идеални за зимата, когато е време да се търкаляме и доброто за загряване изобщо не е лошо. Докато се изкачваме по този тих път, е нашият глупав час за закуската на кравите и суетата на животновъдите от едно място на друго, студът е силен и краката ни са замръзнали въпреки капаците на багажника. Ние правим спускането много спокойно, не само заради възможния лед на пътя, който винаги е опасен, но и заради количеството сол, което беше хвърлено от тази страна на пътя.

След като напуснахме сенчестия район на Мадрид и влязохме в слънчевата Авила, започнахме да усещаме приятната прегръдка на слънцето, претърколихме се към Цебрерос през района, който е изгорял преди няколко години и се радвам да видя, че той се възстановява, това не е Грандиозният пейзаж на борови гори отпреди няколко години, но тази област е грандиозна и леките мъгли, които се разпръскват на хоризонта, оставят невероятни пейзажи с присъствието на Сиера де Гредос в далечината.

Качването и спускането на този участък от пътя винаги ни задушава, но това е истинско удоволствие, тъй като почти нулевият трафик ви позволява да разговаряте спокойно. Джей Джей си купи нов GPS и се радва на Kings Day като дете, сега алтиметричният профил му казва какво остава от изкачването, но ми харесваше повече преди, когато беше много развълнуван да види гробището, колко иронично за зрелите, които преминете 50.

Гробището е място за почивка на починалите и за колоездачи, които отиват до цебрерос, тъй като след като стигнем до него, всичко е надолу, оставяме зад себе си цебреро и се наслаждаваме на добри спускащи се части и зелени полета, малки долини, река Алберше, която намалява в изобилие и изненадващото покачване, че без да сте един от онези, които ще ви извадят черния дроб, е все едно да се свържете с грозното на групата, когато приятелите ви са ви топлили. Хей, това е красотата на колоезденето.

Решихме да имаме бар пред биковете Guisando, докато си почиваме, виждаме как група зрели мъже и жени, които броят дните, за да могат да се запишат за екскурзии в Inserso, започват да подгряват групата с местни изкуство. През живота си съм виждал четири камъка с форма на животни да извличат повече от него, един от тях дори се е навел, за да провери дали може да провери дали са бик.

Оставяме малката група, погълната от биковете, и продължаваме пътя си. Група велосипедисти със своите 29-годишни мотори MTB напускат ферма, затваряща портата след преминаването им, и имат лоши маниери, за да не ни настигнат, но и да ни изпреварят, Джей Джей ми казва, че ако не се срамувам и истината е, че след като бях последният в повечето петна, в които съм участвал и успях да завърша, без да се пенсионирам или че те ме дисквалифицират, не, и си спомням деня, когато един човек ни изпревари веднъж изкачвайки се дерето с момичето си, седнало на стола и ни маха за сбогом.

Оставяме Сан Мартин де Валдеилесиас и резервоара отзад, за да се изкачим по последния склон за деня, той е като страхотно желе от зърна за слабите, невероятно сладко за склоновете му, съдържащо се на два километра, и красивия пейзаж, който ви дава като вас изкачи се, знаеш какво е. Последното нещо и даваш всичко или по-добре казано, това зимно лечение се нарича Пуерто де Сан Хуан.

Завършихме добре, завършихме щастливи и преди всичко завършихме щастливи и че Влюбените все още са затворени и Джей Джей ще се върне отново с неговите 20 евро непокътнати в джоба, което Ралф Уолдо Емерсън вече каза Успехът се състои в това да получите това, което искате. Щастие, наслаждавайки се на това, което получаваме, и се връщаме у дома с много хубави мили щастие на краката си.

Посвещавам този маршрут на Клементе, жител на Алкоркон, който за съжаление няма да може да кара колело през следващите два-три месеца, тъй като трябва да бъде опериран на китката си, благодарение на факта, че микробус бърза и миналото го отнесе на 31 декември. Смелост Клементе и се надявам отново да се насладите на маршрутите си.

Харесва ми:

Честита Нова Година

Нека през тази нова 2015 година имате сто причини да се смеете, мечта за която да живеете, хиляда радости, на които да се наслаждавате и няма причина да страдате. Чувствайте, наслаждавайте се, бъдете щастливи!

Туризъм: Маршрут в памет през пътеките на Баранка.

Апатията може да бъде преодоляна чрез ентусиазъм, а ентусиазмът може да бъде събуден само от две неща: първо, идеал, който въображението поема, и второ, разбираем план за осъществяване на този идеал.

Арнолд Джоузеф Тойнби

Всеки ден ми е по-трудно да ставам рано, годините минават и ставането в 6 сутринта всеки ден тежи, когато трябва да ставате отново рано, за да правите това, което ви харесва.

Вчера, тъй като ми харесва да мога да напиша хрониката, както навремето, срещнах Джей Джей, за да възобновим нашите излети през планините пеша, да натоварим с малко прах или по-скоро кал ботушите, които много бяхме забравили, нашата дестинация моя втори дом, каньонът.

Студено е и любимото ми дере настоява да ме прегърне ефусивно с ледена буря от карантони, отдавна не гледах в зеленикавите му очи във формата на езера. Поемам дълбоко въздух и се чувствам освободен, усмихвам се под буфа, докато правим първите си стъпки към Алаканската пътека, в миг се сещат страхотни моменти, преживяни в този ъгъл на Мадридските планини, където съм споделил безброй маршрути с велики приятели . Харесва ми да виждам, че пътеката Алакан остава същата като първия ден, в който я пътувах и че голям брой планински велосипеди слизат по нея, със сигурност тя не е променена, защото повечето от нас, които я използват, я искат така и единственото ни намерение е да му се наслаждаваме, без да бъде забелязана стъпката ни, така че когато се върнем, да го намерим същото и да можем да продължим да му се наслаждаваме дълги години.

Под хижата, която те са създали с борови стволове, няколко пешеходци чат приятелски защитени от вятъра. Реката слиза щастливо надолу, започва да пее мелодията, която скоро ще запее в рев, ако зимата натовари върховете със сняг. Можете да видите хора в планината във всички посоки на маршрути, някои се спускат, а други се качват, но разпръснати търсят нашето пространство. Спирам и се взирам в пътека с корени и камъни, която ми се струва много сложна и сега не знам дали бих могъл да се справя с мотора. Гледам JJ и му казвам, че съм загубил потока с планинския велосипед, намирам за невероятно, че в не твърде далечно време съм летял с мотора си по тези пътеки, дори когато съм имал твърдия мотор.

Оставяме пътеката Алакан зад себе си, наслаждаваме се на пътеката на потока, за да завършим, като поемем по пистата, която ще изминем няколко метра, докато вземем варианта на тръбопровода. Красива пътека, която набира височина и ни дава невероятни гледки, тъй като има малко мъгла, тя ни позволява да видим невероятна картина на кулите на Мадрид, стърчащи с глава над облаците.

Пътят на тръбата ни изненадва с малкото камъни, които има, Джей Джей, който ми казва с иронично моно, че дори би могъл да го извърви почти с кльощавия. Но няколко метра по-късно виждаме как двама англичани с добри мотори трябва да влачат седлата си, за да могат да преодолеят една много сложна стъпка, която съществува. Семейство, което срещаме, ни пита за информация как да се върнем в дерето, аз не преставам да се учудвам как без да познават района и в дни със сложно време, хората се качват на планината без седло, ако случайно попаднат в банка от мъгла, където бяха в средата на пътя на тръбата, щяха да ги видят курви да се върнат, без да им е лошо.

Пътеката ни оставя на гледната точка на полетата, вятърът и студът се усилват и почти не спираме. Продължаваме към пътеката на Ortiz, трафикът на небето е непрекъснат и виждам какво е бъдещето в този спорт поради броя на зрелите жени, които го практикуват. Попаднахме на русо момиче, което се катереше с невероятна скорост и бях изумена с очите й, ярки на ръба на преливане от студа и вятъра. Луд съм по жените в спортни облекла, които практикуват спорт, и обичам да виждам как все повече и повече те се наслаждават на страстите си сами.

Все още трябва да се насладим на спускането по пътеката Ortiz, в началото точно преди завоя на малкия водопад, оставихме група мотоциклетисти да слязат с голяма предпазливост и много уважение към онези от нас, които вървят, тъй като би трябвало. Пътеката на Ортис е друга от онези прекрасни пътеки, която, ако имате възможност да се насладите на неясен ден, е лукс за душата, като се има предвид усещането за магия и очарование, което се изпитва.

След като докоснем пистата отново, се връщаме към суровата реалност, границата на километъра, периметъра на писъка и всичко върви, защото за това плащам данъците си, той поема планината и започваме да виждаме мръсотия, срам.

Американският поет и писател Чарлз Буковски каза, че сме формирали нашето общество с липсата на дух; Сякаш го заслужаваме Вярвам, че трябва да се върнем към корените си, към класическите ценности, за да ре-хуманизираме нашия свят, има още много добро утро, много учтиви усмивки и време, посветено на нашите старейшини, където знанията и образованието са наследени от десетилетия е бил. Чувствах се много щастлив през голяма част от сутринта, знам, че онова неизвестно дере, което изкачихме само преди четири или пет преди 20 години, няма да се върне, но тя знае, че винаги ще бъде моят дом и ще бъде там, където винаги се връщам.