Rocking Rope 17 март 2016 г. бележки Оставете коментар

пико

От Карлос Ароча:

Ами хора, ще се настаня първите две хроникис позоваване на експедицията на връх Ленин през 2007 г.

Хроники, които ще видят светлината след почти 9 години, така че да се изяснят съмненията и да се знае какво се е случило.

Имаше спекулации и шепот за нашата експедиция, особено в канарските алпинистки среди Странно не? че беше катастрофа, дори че трябваше да изоставя партньора си на височина 6500 метра, когато партньорът Дейвид реши да се обърне.

В тези хроники ще се види, че те са грешали от началото до края.

Че тази експедиция нямаше последствията на местно ниво, Просто го казвам на глас, защото не беше интересно в гореспоменатите кръгове, където винаги е царувала чиста завист, която допринася само с дългия си език, чиста спекулация, без да има представа.

Само моят партньор Дейвид и аз до ден днешен знаем през какво преминахме, за да продължим този проект.

Проект, който само е получил 1000 евро (самолетен билет) по отношение на предоставянето на услуги на градския съвет на Техеда, тъй като след като се върна, извърших 10 дейности като разглеждане

Искам да кажа, че никога не съм получавал безплатно евро от никоя публична институция, за да изпълнявам моите проекти.

Така че господа ... дами, разбрахте, не разбрахте и вие знаете всичко, оставям хрониките си и вие си правите заключенията.

Кметство Техеда на 7134 м.

Хроника №1. Ден 01. Дата 08-02-2007

Заглавие: Нашето приключение започва.

Уговорихме се да тръгнем за летището в 05:00 сутринта, полетът ни до град Барселона беше в 07:10 часа. Бащата на моя партньор по приключения любезно се съгласи да ни заведе до летището.

Нашият експедиционен багаж се състои от четири барабана и чанта, където носим всичко, свързано с екипировка за катерене и храна по време на престоя ни в планината, т.е. „Заредени като мулета“.
Вече бяхме предвидили това забавяне на наднорменото тегло и затова имахме плик с поне 100 евро на глава, за да платим за излишък.

Ще ми кажете къде бихме отишли ​​само с 20-те килограма, които ни позволяват да извършваме този тип вътрешни полети.
Докато издавахме билетите и отлагахме барабаните на касетата, аз се опитвах да преговарям с момичето на гишето дали ще ни вземат някакви килограми и така беше, трябваше да платим 30 килограма излишък, но на от друга страна тя взе 30 килограма повече, отколкото ние имахме, накратко, с 20-те килограма, които ви принадлежат, ние дори не започнахме.

Пристигнахме на летището в Барселона в 11:30 часа полуостровно време, чакайки почти час на лентите, за да вземем вещите си.

Следващият ни полет тръгна в 15:30 ч. Към Москва ... и изненада, че имаме, искат да ни накарат да платим 15 евро на килограм за излишен багаж, имахме това, но си мислехме, че няма да е толкова цената на килограм.

След толкова преговори за изпразване на главата на управител на руската компания aeroflot успяхме да предадем багажа си, като платихме сума от 450 евро.

Какво приключение ! Започнахме добре, но нямаше да се откажем толкова лесно.

След четири часа полет пристигнахме в Москва само с 15 минути. за трансфера се молехме да не пропуснем полета и те да ни таксуват за втори път излишния багаж до Бишкек, което не се случи.

Летище Москва

Много приветливи хостеси с бордна карта в ръка вече ни очакваха в транзитната зона.

Не си спомняме толкова бързо претоварване, особено заради „контрола“ при отиване до мястото за качване.

Пристигнахме в Бишкек след 4 часа и половина полет.

Подготвени за преминаване на визовия контрол, видяхме невярващо как двама души са имали спор с много малко, за да се стигне до удари, сред толкова много хора и толкова много липса на координация от страна на властите, това беше хаос.

ИЗНЕНАДА ИЗНЕНАДА! най-лошите ни страхове бяха изпълнени багажът ни беше някъде в Москва, мислехме, че толкова бърз трансфер може да е причината за този инцидент.

Летище Бишкек

По пътя, за да заявим офиса, предварително се свързахме с линк, който трябваше да ни даде съответните билети за полета до Ош (Киргизтан), като го информирахме как можем на един вид канарски английски за загубата на багажа ни.

Изглежда, че неговата мисия беше само да ни даде билетите си, да посочи офиса, откъдето да претендираме, и да бръмчи.

Представете си ситуацията, че трябва да се оплаквате на тази компания (Aeroflot), която знае езиковия проблем.

Благодарение на френско момиче, което действаше като преводач, успяхме да претендираме за загубата на багажа, компанията ни даде 3500 киргизки сома, официалната валута, което в замяна беше около 202 долара за неудобство, че те са безполезни за нас, ако нямаме нашето оборудване.
Експедицията премина през моменти, в които трябваше да вземе решение, да остане в Бишкек, за да изчака пакетите ни, да пропусне полета до Ош или да рискува да лети до Ош и оттам да се опита да координира пристигането на багажа ни чрез връзката, която очаквах там.

В крайна сметка рискуваме и казваме да летим до Ош.

След 40 минути в разхвърлян самолет пристигнахме на летище „Ош Интернешънъл“, хе-хе, каква шега, имаше павирана писта и благодаря!

Летище Ош

Веднъж на сушата, 5 души се обърнаха към нас с намерението да вземем техния транспорт, да или да, но ние не спряхме да повтаряме, че чакаме нашата връзка, това пристигна в края, вдигна ни и ни заведе до "хотел".

Вече в това му съобщихме, че багажът е загубен и че няма да се преместим от Ош, докато не пристигне, защото без него, сбогом на нашата експедиция.

Останете в хотела при пристигане в Ош

Този контакт започна автоматично да ни иска документация за багажа, като по всякакъв начин се опитваше пакетите ни да са на първо място сутринта преди да заминат за базовия лагер. По време на престоя ни в хотела, връзката ни информира, че всичко ще бъде уредено в 1 час сутринта.

Наведени през прозореца, наблюдавайки как пада голяма буря, се надявахме, че на следващия ден ще решим всичко, за да можем да се приближим до базовия лагер

Изглед от прозореца на хотела

Хроника No2. Ден 02. Дата 03.-08-2007
Заглавие: Несигурност.

Престоят ни в хотела беше започнал малко хаотично заради бурята,
Бях без вода и мощност през цялата нощ и през по-голямата част от деня.

Луксозен хотел бр?

В 07:00 ч., Докато закусвахме, връзката ни се появява и ни казва, че в момента нищо не се знае за багажа ни, оставяйки ни в недоумение и без да ни дава гаранция, че това ще бъде решено, предлагайки ни, ако се приближат до базов лагер този ден или прекарайте още една нощ в Ош, на която решихме да изчакаме още един ден в очакване на новини, защото без багаж няма експедиция.

Докато намерихме време

След като разгледахме възможността да вземем някои важни решения дали да извършим експедицията такива, каквито са били ... но връзката ни се появи в хотела по обяд и ни каза, че пакетите ще бъдат там следобед, по това време водата и светлината вече се бяха върнали.

И водата и светлината дойдоха

Откакто напуснахме Гран Канария до този момент, нищо добро не ни се беше случило.

АЛЕЛУЯ! Късметът започва да се усмихва.
Накрая добри новини!
Около 18:00 ч. Ни чукат на вратата на стаята и нашата връзка на име Татяна съобщава добрата новина, че консервите ни са под.

Еуфорично слязохме по шестте етажа на хотела и събрахме нашите вещи, които ни държаха в напрежение през последните 24 часа, в крайна сметка всичко мина добре, благодарение на факта, че нашата връзка активно работеше за възстановяването им.

Накрая пристигнаха!

Днес трябва да сме на път към базовия лагер, пропуснали сме ден от програмата, но ще се опитаме да го компенсираме по някакъв начин.

По някакъв начин тези 200 долара, които ни дадоха като компенсация за изгубен багаж, частично балансираха 450-те евро, инвестирани в наднорменото тегло, което носим от Гран Канария, така че има и добра страна във всичко лошо.

Възстановяването на барабаните беше приоритет за нас.

Нашите щастливи лица казват всичко.

Сега започнете "нашето приключение»Имаме всичко свързано за утре сутринта, за да тръгнем с терен с камион за 10-12 часа пътуване по черен път до базовия лагер.

Добра вечеря и бира, за да отпразнуваме нашето събиране с нашите консерви.