Споделеното знае двойно.

куенка
Два почивни дни в Монтанита Бяха им били полезни, перфектно прочистване, което обнови настроенията ни за пътуване и зареди батериите ни, готови да продължат да хапят Южна Америка. Следващата спирка, вече по пътя към най-вулканичния и планински Еквадор в планинския хребет Андите, беше Таз, тази, която беше рекламирана, дори за самите еквадорци, като най-красивият от колониалните градове които останаха в страната. С тази предпоставка това беше съществена междинна спирка в нашата Обиколка на Еквадор и към там тръгнахме по пътя, готови да познаем всички атракции на „еквадорския басейн“. Цялата ни обиколка из красивия Еквадор и информацията, която предоставихме, оставяме на вас в тази купчина статии за пътуване:

Маршрути на пътуване. Едномесечна обиколка на Еквадор и архипелага Галапагос

Събота, 8 април 2017 г. Montañita-Cuenca.

Седем сутринта и там бяхме: седнахме пред плажа и пиехме последното ни кафе в Монтанита. Полетът на пеликаните на кратко разстояние от повърхността на водата, днес много спокоен, беше регистриран в нашите ретини. От скандална красота и пластичност те взеха няколко подавания, за да се сбогуват. Днес той играе побой, за да стигне до спи в Куенка. Поне пътуването ни завари добре отпочинали. Вчера сутринта бяхме закупили първия от билетите, за Гуаякил. Няма директна връзка до Куенка и след този първи тричасов участък беше необходимо да добавите още четири към нея. Бяхме тръгнали с автобуса в осем часа.

Към единайсет часа бяхме в огромния терминал на Гуаякил. Единственото, но от пътуването, както и всички, непроницаемата меланхолично-тъжна-отчаяна музика на несподелена любов, бъркотия на поли със съжаление и като цяло, любовни истории с най-нещастните окончания. Музика, която от своя страна се повтаря непрекъснато: ако е три часа с автобус, три пъти ще слушате CD ... Тези, които не носят слушалки, биват предупредени.

И за да успокоим четиримата, останали до Куенка и предвид наличието на множество пъти за излизане, решихме да обядваме-обядваме точно там, в огромна стая с всички видове храни, които могат да бъдат в Еквадор. Оказахме се в Mc Donalds, в наша полза, първият от 40 дни.

Кликнете върху изображението и вземете 5% от най-добрата застраховка за пътуване

Минало пладне и слагаме Насочване към Куенка, третият по важност град в Еквадор и този в южната част на страната ще стъпваме. Въпреки че първоначалният ни план беше от самото начало да преминем границата между Перу и Еквадор по суша и навътре, това беше невъзможно поради бурята, която удари района, както писахме. По този начин Лоха и югът на страната щяха да останат при нас за друг повод. С много желание останахме да се насладим на тайната на дълголетието във Вилкабамба. От Куенка щяхме да започнем пътя си на север, до Кито, задължителната ни дестинация след седмица, тъй като имахме полети до Галапагос, резервирани отдавна.

Следобед, първо нещо сутрин, най-накрая бяхме там! в Куенка, най-важният и красив колониален град след Кито, въпреки че хората тук я защитават като най-красивата в страната, както писах. Пристигането беше вид пътуване заради дъжда; и преминете през Национален парк Кахас, От запад, откъдето дойдохме, беше в участъци, усложнени от свлачища по пътя. Във всеки случай, малкото гледки, които мъглата позволяваше от автобуса, накараха човек да предположи невероятен пейзаж с гъста растителност. Само за 24 часа, за да опознаем града, трябваше да прескочим националния парк или традиционните градове Гуаласео, Чорделег или Сигсиг и руините на Ингапирка, всички от които трябва да се видят в околностите. Както винаги пътувате и въпреки че изглежда, че имате много време, трябва да се откажете от някои дестинации. Поне на следващия ден бихме се опитали да опознаем стария град Куенка.

От автогарата на Куенка взехме такси до хостела, Латинката, както винаги се избира по местоположение и цена. Дъждът се опитваше да следва маршрута ни, изглеждаше лъжа, че тази сутрин сме напуснали плажа. И накрая метър при нашето пътуване през Южна Америка, първото и в което няма нужда да се договаряме за свалянето на флага.

Накрая в град Куенка, най-красивият в Еквадор

Бързо настаняване, момчето от хостела е толкова тихо, че няма много време за разговори, а ние се възползваме от прочистване под дъжда за първата разходка през Куенка, което трябва да кажа, ще ни хареса от първия момент. Градът изглежда декориран и с добра атмосфера, Великден е близо и това се вижда. Малко преди Площад Калдерон, историческия център на Куенка, великолепно кафе в Café del Parque, красиво място и силно препоръчително. Слязохме на площада, останахме изумени от катедралата, обърнахме се към Пласа де лас Флорес, Плаза де Сан Франциско, слязохме към реката ...

Всичко много бързо: залез и ние просто искаме контакт. Контакт, който несъмнено ни очарова. Тук дамите ни изненадват за пореден път с поли под коленете и дълги плитки, рокли, които поддържат разлика от модерността в облеклото, което наблюдаваме от пристигането ни в Еквадор. На реката, приятна разходка, до известната като дълга улица. Лутаме се известно време, преди да се върнем в центъра, утре ще бъде денят, в който ще можем да разгледаме всички ъгли с лекота. Вярваме, че времето съпътства.

Красивите улици, пълни с колониални сгради в Куенка

С практически никаква естествена светлина и малко по-хладно, отколкото когато си тръгнахме, ние се връщаме на площад Калдерон и пием бира в една от класиките, до катедралата Raymipampa. Менюто за вечеря изглежда много добре, с традиционни ястия. По-късно ще трябва да изберем място. Време е да сърфирате в мрежата, да организирате посещенията за утре, Цветница, и да изберете това място за вечеря, трудна задача, когато има толкова разнообразно и атрактивно предложение.

В крайна сметка мързелът можеше и не грешихме. Ефектни ястия в Raymipampa. Успех, с който отидохме да спим.

СЪВЕТИ ЗА ПЪТУВАЩИ

За джоб

• Автобус Монтанита-Гуаякил: $ 6.
  • Автобус Гуаякил-Куенка: 8,75 $.
  • Меню на Mc Donalds: $ 5.75. Същият хамбургер по цялата планета ...
  • Такси на автобусния терминал в град Куенка: 1,5 $.
  • Hostal Latina, двойна стая с баня: $ 24 на вечер. Стара къща с много по-големи от големи дървени стаи, които през нощта скърцат. Силно препоръчително.
  • Café del Parque, еспресо: 1,25 долара.
  • Бира в Raymipampa: 2,5 $.
  • Вечеря за двама в Raymipampa: $ 28. Гастрономически епицентър на Куенка. Поставете по всяко време и с огромно меню от местни ястия.

Времена и разстояния

• Автобус Монтанита-Гуаякил: 3 часа.
  • Автобус Гуаякил-Куенка: 4 часа.
  • Такси от терминал Куенка до центъра: 5 минути.

Полезна информация

Неделя, 9 април 2017 г. Куенка.

Станахме и вече вървяхме като луди, за да започнем посещението си. В Куенка дълбоко вкоренените испански традиции като Страстната седмица и пристигналите ни на Цветница се спазват и днес! Това беше забележимо в околната среда.

С нетърпение да започнем да проучваме богатото наследство, на сутринта първо улучихме калдъръмените улици. Впечатлението, което ни създаде вчера, е, че можем да направим целия маршрут и посещения пеша, тъй като основните сгради, старите къщи и църквите са в достъпна зона пеша.

Град Куенка

Със своите почти 600 000 жители Куенка е третият по големина град в Еквадор. Разположен на 2538 метра над морето, това е още един от градовете за еквадорско световно наследство, награда, която получи през 1999 г.

Най-документираните и продължителни селища съответстват на нацията Каняри, която се е заселила в древния град на долината, град, който е бил известен като „Широката равнина като небето“. Инвазията на инките от 15 век доведе до поражението на древните жители и установяването на културата на инките в града. Градът става известен като Томебамба, "Долината на слънцето", втората по важност на империята след Куско.

Но само 50 години управлението на инките продължи в него. Гражданската война на андските завоеватели и желанието на потиснатото население на Каняри да се освободи от игото си, благоприятства навлизането на испанците, както и в останалата част на континента, създавайки през 1557 г. град Санта Ана де лос Риос де Куенка, в чест на испанския град на произход на наместника на Лима. Подкрепата на Cañaris за новите заселници им помогна да постигнат свободата си и 50 години, в които избягваха да плащат данъци на короната.

От този момент напредъкът на Куенка вървеше ръка за ръка с Испания до бурния етап на независимост и окончателното й присъединяване към Еквадор. Красотата на този дълъг колониален период все още се радва на неговите улици, което го направи известно, може би преувеличено като „Еквадорска Атина". Статутът му на културна столица през първите години на независимостта продължава да увеличава изграждането на красиви сгради, насочени към стила арт деко. Кито определено ще остане като политическа столица, а Гуаякил като икономическа столица.

Първото нещо, което посетихме, беше Паркът на Абдон Калдерон Y. двете катедрали на Куенка, да, четете правилно, две. Познат като Нова катедрала, катедралата на Непорочното зачатие, Той е най-големият и със смесица от неокласически, романски и готически стилове, което го прави бижу на архитектурата, построено в страната. Започнал през 1885 г., той е забележителен с огромните сини керемидени куполи, които стърчат над тухлата на конструкцията и го правят пристрастяване към камерата. Намираме големия храм, изпълнен до краен предел: Цветочната неделя се отслужва и хората от Куенка идват за благословията на дланите си. Можете да получите достъп до върха на една от камбанариите, терасата на Санта Ана, но днес, в деня на честването, не е разрешено.

The стара катедрала, от 16-ти век, тя е и най-старата сграда в града и е известна като църквата Sagrario, срещу предишната. Построена с камъните на древната Томебамба от испанците, тя е първата църква, издигната след нашествието им в града. През 1739 г. нейните кули са били използвани като точка за триангулация за измерване на формата на земята, крайност, която четем, но не разбираме напълно. Понастоящем отделен от своите свещени функции, той се превърна в Музей на религиозното изкуство и пропускаме посещението. Да, използваме възможността да посетим туристическия офис на площада: много приветлив и с добри препоръки как да направите обиколката на Куенка.

От площада, Улица Марискал Сукре на запад ни отвежда до Площад Кармен и Църква Кармен де ла Асунсион. Днес цвете квадрат, както е известно, пред Храмът на Кармен а зад Новата катедрала е особено оживено. Всеки ходи с длан, цвете или куп розмарин в търсене на благословията.

И следвайки същата улица, стигнахме до Площад Сан Себастиан, с едноименната църква, от 19 век и изцяло варосана. Любопитното за днес е, че го намираме затворен. На същия площад, Музеят за модерно изкуство, който решихме да не посещаваме. Бяхме чели, че това е един от най-красивите площади в града, но се страхувам, че не сме съгласни.